Maybe Baby

Hoi,
Heb even een vraagje. Heb net op babbybrabbel Maybe Baby besteld. Zijn er hier meiden die hier ervaring mee hebben? Aangezien mijn cicles steeds onregelmatiger wordt, wil ik dit nu eens gaan proberen. Laatste cicles was 21 dagen.
Hoop wat van jullie te horen.
Groetjes Arina.

Hoi Arina,
Ik heb goeie ervaringen met de maybebaby. Op een gegeven moment was ik zelfs bezig met tempen, ovulatietesten en de maybebaby tegelijk! Maar de maybebaby gaf altijd alleen veel varens op de dag dat de ovulatietest ook positief was en een of twee dagen later had ik dan ook temperatuurverhoging. Je begrijpt dat ik geen geld meer uitgeef aan ovulatietesten! Ik gebruik hem nu ook weer, samen met temperaturen. Vanmorgen had ik voor het eerst weer het begin van varens!!! Ik hoop dat ik binnen een paar dagen alweer een eisprong heb. Dat zou wel snel zijn hè!
Ik heb trouwens ook wel verhalen gehoord van vrouwen waar die niet bij werkte. Maar mijn ervaring is zeker positief.

Overigens krijg je bij de maybebaby alleen een Engelse/Duitse/Franse gebruiksaanwijzing maar als je bij de premomshop op meer info klikt staat daar een Nederlandse gebruiksaanwijzing. Wel zo handig!

Liefs, el.

Hoi Arina, ook ik heb positieve ervaringen met de maybe baby.
De 3de maand dat ik het weer ging gebruiken na mijn 1ste miskraam, had ik volgens de berekening veel later een eisprong dan de maybe baby aangaf. Ik heb de maybe baby aangehouden en was zwanger.
Helaas ging het toen weer mis, maar ik ben er weer mee begonnen hoor.
Succes ermee,
Adren

Hoi meis,

Ook ik heb goede ervaringen met de MB. In het begin deed ik altijd als de MB varens aangaf nog even een ovulatietest van CB en deze gaf dan ook altijd een eisprong aan. Je kunt dus echt wel van de MB op aan!

Veel succes!

Groetjes Ina

Hoi,
Allemaal bedankt voor de reacties. Misschien kan ik nu ook beter zien wanneer mijn eisprong is.
En El, is helemaal niet raar hoor, nu al weer een eisprong. Na mijn miskraam kwam mijn ongi ook weer op tijd en regelmatig. De huisarts zei zelfs; volgende maand al weer een nieuwe kans. Na 8 maanden opnieuw zwanger en nu een lekker ventje van alweer 2 jaar. Dus voor je het weet kan je al weer zwanger zijn.
Groetjes Arina

Terug
Bovenaan