maybe baby

Hoi meiden,

Ik zit braaf iedere dag in mijn mini microscoopje te turen maar geen varens. En ze zouden nu toch echt moeten komen. Kan natuurlijk zijn dat er gewoon geen eisprong is, hoop ik niet want dat klussen met 30 graden is niet echt leuk maar ik wilde de goede dagen toch niet voorbij laten gaan.
Als ik speeksel op dat glaasje doe kan het als je beweegt van de ene naar de andere kant rollen. Gebruik ik dan teveel? Ik heb ook maar weinig van die spikkels in het speeksel op het moment.
Ben bang dat ik iets niet goed doe maar wat?? Ik kan de gebruiksaanwijzing niet meer vinden......

Wie weet raad??

Groetjes Bons

Hoi Bons,

Ik moest ook heel erg wennen aan hoe ik het moest gebruiken. Ik was ervan overtuigd dat ik het verkeerd gebruikte en vond het ook maar een onding... tot dat ik de varens zag! Het is gewoon even wennen maar je zult zien (als je de eerste keer de varens ziet) dat het een geweldig apparaatje is.

Zelf doe ik dus 's morgens iets speeksel op het glaasje (geen hele klodder natuurlijk haha, maar een klein beetje van mijn vinger op het glaasje). Dan laat ik het zeker 20 minuten drogen en dan kijk ik door het glaasje.

Succes ermee!!

Groetjes F.

Terug
Bovenaan