Maybe????

Hoi meiden, is alweer even geleden.... Ik heb vandaag ongeveer mijn NOD, heb deze maand voor het eerst Clomid geslikt om een eisprong op gang te krijgen en ik denk dat ik hem vandaag precies 14 dagen terug gehad heb. Ik had namelijk erge steken toen en verloor een slijmprop (van dat elastische weet je wel) en de ochtend erna was mijn temp hoger en die is tot nu toe zo hoog gebleven. Ik ben nog niet ongi....zit er ook niet echt aan te komen. Heb wel allerlei symptomen, veel erger dan anders. Ben met vlagen erg misselijk, duizelig, heb last van opstoppingen, gevoelige borsten en tepels en heel opvallend....een heel opzichtig zwanger buikje, iedereen zegt het. Dat kan toch niet zeker, nu al..... maar ik kan er echt niet omheen. Mijn man en ik hebben afgesproken (ik ben gedwongen...) dat we pas dinsdag gaan testen....ik durf niet te hopen.....vlgd week dinsdag moeten we terug naar de gyn, zou wel geweldig zijn als we met zulk nieuws terug kunnen he!!! Nou, ik wilde het eventjes allemaal van me af tikken, ik laat het weten en hou jullie op de hoogte. Zou het dan toch?????? Liefs, Anke

Hoi Anke,

Wat heerlijk. Eindelijk weer een bericht over zwanger worden!!
Het klinkt goed die kwaaltjes. Ik had vorige maand ook allerlei kwaaltjes maar werd helaas toch ongi. Hopelijk blijft het bij jou weg! Je kunt inderdaad zeker nog geen buikje hebben zo kort na je eisprong. Het is waarschijnlijker dat het je darmen zijn. Normaal gesproken (op zijn vroegst) zie je een buikje na een week of 9/10. Heel veel succes. Ik hoop voor je dat het raak is!!!

Lieve Anke,

Meid, wat een goed nieuws dat je denkt dat de Clomid zijn werk heeft gedaan. En inderdaad de tekenen klinken veel belovend. Ga je dat echt volhouden om volgende week dinsdag pas te testen ??? Dat zou ik wel heel knap van je vinden !!! Heel heel heel heel veel succes met testen en breng die gyn van je goed nieuws !!!!!

Veel liefs Biaggi

Terug
Bovenaan