Maybe??

Hoi,
Begin van het jaar heb ik een miskraam gehad. Pas 3,5 week geleden het ik weer een menstruatie gehad. Vanaf de schone periode daarna, weer veilig gevreeen en wel dagelijks hihihi...

Nu ben ik wel weer vaak licht misselijk, lichte kramppijntjes in m'n buik en hoofdpijn (en moe) maar... Totaal geen pijnlijke borsten en dat was nou juist hetgeen waaraan ik het de eerste keer merkte voordat ik ging testen..
Als ik nu zou testen, zou ik het dan al kunnen zien?? Ik heb een behoorlijk onregelmatige menstruatie...
 
Hoi
Ik had ook in het begin geen pijnlijke borsten. Dat kwam later. Maar inderdaad, testen.
Ik weet niet hoever je bent, maar volgens mij kan je pas een paar dagen nadat je overtijd bent een test doen,maar ik kan het ook mis hebben.
In ieder geval succes en laat het even weten. Ik ben ook wel benieuwd

Groetjes Paula
 
Hoi ladies,
Bedankt voor jullie reaktie. Helaas is testen niet nodig. Ik ben heeeeeeeeeeel lichtjes ongi geworden. Zonder de benodigde vreselijke buik en rugkrampen welliswaar.

Ach, we proberen het volgende keer weer gewoon. 1 voordeel.. Wist nooit wat m'n cyclus was. Ik was de 1e keer gelijk zwanger. Nu blijkt 'ie iets van 27 dagen te zijn. Wat het precies inhoudt, weet ik nog niet, maar ga het via deze site uitvinden....

Succes jullie ook dames..... en bedankt voor jullie reaktie
 
Terug
Bovenaan