maybebaby-wie heeft hier ervaring mee??

beste iedereen
ik vraag me af of jullie tips hebben om (zo snel mogelijk) zwanger te worden
ik heb op internet gelezen over de maybebaby, heeft iemand hier ervaring mee?
verder overweeg ik om evt. ovulatietesten aan te schaffen
en zijn er misschien nog speciale standjes aan te bevelen om zwanger te worden??
alvast bedankt voor jullie reacties en allemaal heel veel succes!!

Hoi,

Ik heb de maybebaby ook, maar bij mij geeft 'ie niks aan. Ik heb van anderen wel positieve verhalen gehoord en ook een aantal meiden die snel zwanger waren toen ze hem hadden...
Qua standjes de volgende tips: probeer na je partner klaar te komen, de samentrekking in jouw lijf geeft de zaadje,zegt men, een extra spurt. Na het "klussen" met je benen omhoog gaan liggen met een kussentje onder je billen. Dit mag ook weer niet te lang, want dan krijg je meer kans op blaasontsteking. Dat er sperma uit je komt geeft niks, de snelle zwemmen wel door!
Succes met zwanger raken, groetjes Kiki

Hallo, Ik heb ook de maybebaby test gebruikt maar bij mij klopte er helemaal niets van! Nou ben ikzelf ook al langer bezig om zwanger te raken maar volgens mijn arts is deze test niet betrouwbaar genoeg. Het beste kun je je temperatuur opnemen. Op meestal dezelfde tijd en nog vóórdat je opstaat. Zelfs niet om te plassen! Als je partner een compufanaat is kan hij mooi een grafiekje maken! Is hij er ook lekker mee bezig. Have fun...

Terug
Bovenaan