MB

Vandaag ben ik bij de yn geweest, en die zei me dat de varentest van maybe baby absoluut onbetrouwbaar zijn, diezijn te veel te beinvloeden door andere "bacterien" die in je mond zitten, bouw daar dus niet teveel op.............

groetjes.

Mijn broer is gynaecoloog en hij raadt de MB juist iedereen aan omdat uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat de MB wel voor zeker 90% betrouwbaar is. Ik heb er in ieder geval goede ervaringen (al 2 jaar geeft de MB netjes elke maand mijn eisprong aan) mee en als iemand het niet vetrouwt dan moet 'ie het gewoon niet gebruiken.

Hoi,

Ik ben ook heel tevreden over de MB! Ik heb hem nog niet zolang, maar hij heeft nu al 2 keer precies mijn eisprong aangegeven! Ik vind het dan ook een uitkomst!!

Natuurlijk geeft het geen garantie voor een zwangerschap maar het helpt je wel om je vruchtbare dagen aan te geven, zodat je die niet mist.

Dus als je misschien eerst de MB wilde aanschaffen maar als je nu door je gyn hierover twijfelt. Ik ben erg tevreden! En ik weet ook van een paar andere forumbezoekster dat die ook heel tevreden zijn! Dus laat je niet weerhouden door je gynacoloog als je hem wilt aanschaffen!

Succes

Groetjes

Cath

Ook ik vind het onzin dat een gynaecoloog zegt dat de maybebaby absoluut onbetrouwbaar is. Ik weet heus wel dat het niet 100% betrouwbaar is (dat weten we allemaal toch hier) en ik zou hem nooit als geboorteplanner/anticonceptie gebruiken zoals ze in de bijsluiter vertellen. Maar ik heb de maybebaby maandenlang gebruikt naast de temperatuurmethode en de ovulatietesten van clearblue en het klopte altijd! Ik geef dus nu geen geld meer uit aan ovulatietesten. Ik heb echt genoeg aan een thermometer en een maybebaby om mijn eisprong waar te nemen!

Ik sluit me inderdaad bij El aan. Het is een hulpmiddel. Ik voel mijn eisprong vaak (nou ja de laatste tijd niet zo vaak haha) maar daarbij heb ik altijd veel cerv.slijm dus de MB is een extra hulpmiddel en daarbij heeft de MB altijd tijdens mijn eisprong varens aangegeven dus ik vertrouw er ook wel op.

Groetjes F.

Terug
Bovenaan