mbt hersftwandeling

A

Anoniem

Guest
hee dames

even een vraagje aangezien veel dames al hebben afgezegt voor de datum van 20nov.
is het niet gewoon leuker om een andere datum te prikken???er  gaat nu bijna niemand meer mee en het leek me juist zo gezellig om met iedereen wat te doen?wat vinden jullie hier van??

nou hoor het graag

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Ik heb net iedereen een mailtje gestuurd met oa een routebeschrijving, (ja, de zoveelste!)
en ook met de vraag wie er allemaal nog meegaan.Ben ook benieuwd naar het totaal aantal personen...
Enfin, ik ga mee....
Wie nog meer?
Groet Roos.

heey patries,ik ben het helemaal met je eens.Ik denk ook dat het leuker is dat we een   nieuwe datum prikken zodat we wel allemaal mee kunnen gaan.Het groepje wordt steeds kleiner.Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er heel veel in in heb/had.groetjes,xkarin

Hallo allemaal,

het is idd wel jammer dat er nu (ik geloof) 4 personen niet meer mee kunnen. Maar volgens mij houden we nog een aardig groepje over toch.  Ik dacht nog een stuk of 9.
Waar ik meer mee zit zijn de vooruitzichten van het weer. Donderdag wordt aardig wat regen voorspelt. Tja, in Nederland weet je het nooit, want het kan natuurlijk ook heel erg mee vallen.  
Is het trouwens niet makkelijker om alles m.b.t. het herfstwandeling topic over de mail te doen?

Groetjes, Bianca.

hoi meiden,

ik vind het ook jammer voor de meiden die nu niet meekunnen, maar afzeggen of de datum veranderen vind ik ook geen optie.
het heeft al heel wat voeten in de aarde gehad om tot deze datum te komen en verplaatsen heeft geen zin want dan zit je zeker al in het volgend jaar aangezien de feestdrukte eraan komt.
er blijven nog genoeg gezellige meiden over en voor een volgende date gaan de andere ook gezellig mee.
kunnen wij nu alvast even proefdraaien of het ons bevalt hihihi

groetjes linda
en tot donderdag allemaal
tenzij het hard regent of stormd natuurlijk maar daar ga ik niet vanuit (hoop ik haha)

Terug
Bovenaan