MC Kinderwens

Hallo,

Heeft iemand misschien ervaring met de fertiliteitskliniek Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp? Voor de 4 IUI's zonder hormonen die ik gehad heb, ben ik behandeld in een gewoon ziekenhuis waar ik bij de gyn ook steeds zwangere vrouwen tegen het lijf liep. Dit begint toch wel steeds pijnlijker te worden. En ik ben ook wel benieuwd hoe een ander ziekenhuis erover denkt.

Groetjes

Hoi,
ik ben daar niet bekend,maar zit wel in een fertiliteitscentrum in zuid Holland,staat ook in de top 3op gebied van fertiliteit.Ik vond het namelijk ook niet prettig dat alles door elkaar zat.
Nu zit je alleen met mensen die in zelfde schuitje zitten.

Gr. Suusje

Hoi Suusje,

Bedankt voor je reactie. Weet je misschien ook waar ik informatie kan vinden over welke fer. centra goed staan aangeschreven?

Thanks.

Groetjes

Hoi,

Nee ik heb zelf een map waar deze info in staat.En dit zh is meerdere keren op tv geweest,waar ik nu zit.
Zag toevallig dat gisteren het zh waar jij aan dacht in Leiderdorp op het nieuws was en bij Nova ging over eiceldonatie wat ze daar nu als enige zh nog doen.

Gr suusje

Haai,

Ik loop al een tijdje bij het MCK in leiderdorp en wij zijn erg blij dat we de overstap hebben gemaakt van een gewoon ziekenhuis naar deze kliniek. Het is inderdaad erg fijn dat er geen dikke buiken in de wachtruimte zitten en geen blije zwangerboekjes op tafel. De mensen zijn allemaal erg aardig en meelevend. Ze zijn natuurlijk gewend om met mensen om te gaan die moeijlijk zwanger worden. Ik hoop dat het binnenkort ook nog het gewenste resultaat mag gevenW

Groetjes

Hoi Knorretje,

Fijn om te horen dat je met het MCK bekend bent.
Ik ga vandaag maar eens uitzoeken hoe het zit met de zorgverzekering (of zij het dekken) en dan maar een afspraak maken denk ik.
Waar ben jij nu mee bezig?

Groetjes

he knorretje

kan jij me meer info geven over MCK in leiderdorp. want ik loop dus in een gewoon zh in alkmaar en ne als de rst wordt ik erg moe, misselijk enz als al die mooie dikke buiken zie.
Heb nm al 4e iui's gehad en de laaste (de 4e ) dus is net de hoop vandaag weer in rook opgegaan.
want dan kan ik ook er naar kijke enz.

alvast bedankt.

gr

Terug
Bovenaan