mc

hoi mc en de rest ik ben gister goed aan het klussen geweest en vandag gaan we er weer stevig tegen aan
ik voel nooit wat van een eisprong wat behoor je te voelen.
ik hoop nu echt dat het een keer raak is ben samen met mijn schoonzus en vriendin gestopt mijn schoonzus is nu 12 weken en 6dagen
mijn vriendin 9 weken en 3 dagen zwanger
dus ik baal echt wel een beetje
maar we geven de moed niet op
 
hoi brigith
als je goed uitrekend waneer het zou moeten gebeuren dus meestal 14 dagen voor je menstruatie ,dan voel ik .zal voor me zelf spreken ,alsof je dus ongesteld moet worden kleine steekjes aan je eierstokken .dat hebben de meeste meiden hier ook voor zover ik heb gezien .ze hadden het ook over dradirige afschijding ,veel afschijding . en maak je maar niet druk over de mensen om je heen . Ik werk waar alleen maar vrouwen zijn en om de maand is er wel weer een zwanger . ik hoop dat je r wat aan hebt en dat iedeereen hier snel mama zal worden
Liefs MC
 
Nou ik had alleen maar meer zin om te vrijen op mijn 'vruchtbare dagen'! Maar niet zwanger geworden, hoor! En ik hoopte het toch zo... een dag voordat ik ongesteld moest worden hoorde ik dat een vriendin van me zwanger is geworden, in één keer. Als ik zwanger zou zijn zouden onze kindjes 4 weken schelen, zou geweldig zijn! Maar helaas werd ik dus ongesteld... Ik begrijp je gevoel wel hoor; het voelt alsof zij al in de trein zitten en wij een halte hebben gemist... Is nu eenmaal zo! Ik troostte mezelf dus maar met 1 glaasje wijn en lekker eten zonder op te letten wat het was; rauwe vis etc.! Natuurlijk ga ik weer netjes in het gareel de komende dagen, maar ja, het is toch een teleurstelling.
 
Terug
Bovenaan