MCJ8121

Hallo

Ik wou even reageren op je bericht bij overstappen naar gewone melk.
Jij zegt dat ze in Afrika weinig koemelk drinken hoe kom jij aan die informatie als ik mag vragen want het klopt niet.

Mijn kindjes zijn half afrikaans dus hun vader is afrikaans en hij zegt dat het absoluut niet waar is zoals veel mensen denken dat ze daar alleen in boomhutten wonen hihihih

Ze laten meestal ook negatieve dingen zien maar niet de goede dingen ik kan het niemand kwalijk nemen maar er zijn heel veel vooroordelen over en dat vind ik gewoon kortzichtigheid.Zoals de opmerking waneer zien ze hun vader of ze zijn geadopteerd dat neem ik de mensen wel kwalijk. Een betere vader voor je kinderen kan ik niet wensen
Dit moest ik even hier neerzetten maar als laatste ik ben benieuwd hoe jij aan die informatie komt is geen aanval naar jou toe maar ik ben gewoon nieuwsgierig
groetjes lis

quote: lis74 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-02-2009 08:38:23'));

Hallo

Ik wou even reageren op je bericht bij overstappen naar gewone melk.
Jij zegt dat ze in Afrika weinig koemelk drinken hoe kom jij aan die informatie als ik mag vragen want het klopt niet.

Mijn kindjes zijn half afrikaans dus hun vader is afrikaans en hij zegt dat het absoluut niet waar is zoals veel mensen denken dat ze daar alleen in boomhutten wonen hihihih

Ze laten meestal ook negatieve dingen zien maar niet de goede dingen ik kan het niemand kwalijk nemen maar er zijn heel veel vooroordelen over en dat vind ik gewoon kortzichtigheid.Zoals de opmerking waneer zien ze hun vader of ze zijn geadopteerd dat neem ik de mensen wel kwalijk. Een betere vader voor je kinderen kan ik niet wensen
Dit moest ik even hier neerzetten maar als laatste ik ben benieuwd hoe jij aan die informatie komt is geen aanval naar jou toe maar ik ben gewoon nieuwsgierig
groetjes lis

Jij schrijft het, ik dacht het...

Er zijn volken in Afrika, zoals de Peul,  die vrijwel helemaal van koeien leven, elke dag hun melk drinken en zelfs hun bloed! Die hebben echt geen last van lactose-intolerantie

Daarnaast zie je in het kleinste dorpje in het verafstgelegen deel van Afrika nog de geel met groen en oranje blikken van Nido (melkpoeder!).

Hoogstwaarschijnlijk is de domesticatie van de koe in Afrika begonnen...

Waarschijnlijk ben je in de war met Azie. Driekwart van alle Aziaten is op volwassen leeftijd min of meer lactose-intolerant. Heeft te maken met erfelijkheid, maar ook met het traditionele dieet, waar vrijwel geen zuivel in voorkomt. Soja is de koe van Azie.

Dat vind ik nou jammer dat je niet reageer.
@Dirksmamma mag ik wat vragen hoe weet jij alles ?
Mijn vriend komt niet uit de bush bush en afrika bestaat niet alleen uit woestijn en bush bush
Je moest eens weten wat voor mooie steden ze hebben dat wou ik er even bij vermelden.
De verschil tussen rijk en arm is daar groot maar dat begint hier ook wel ondertussen

groetjes lis

quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2009 08:40:30'));

Dat vind ik nou jammer dat je niet reageer.
@Dirksmamma mag ik wat vragen hoe weet jij alles ?
Mijn vriend komt niet uit de bush bush en afrika bestaat niet alleen uit woestijn en bush bush
Je moest eens weten wat voor mooie steden ze hebben dat wou ik er even bij vermelden.
De verschil tussen rijk en arm is daar groot maar dat begint hier ook wel ondertussen

groetjes lis

Ik heb een aantal jaar in verschillende landen in Afrika gewoond en gewerkt.

Terug
Bovenaan