me dochter komt voor de melk soms op tijd soms niet?

A

Anoniem

Guest
hallo ik heb een dochter v an 4 maanden ze drinkt 5 keer 200 c maar soms komt ze een half uur vroeg soms 20 minuten moet ik haar laten wachten of gewoon geven ze huild dan echt veel?en jullie babys   is diet verhaal ook bekend voor jullie babys of voor jullie? is toch niet erg als de baby het beetje vroeg wil?of op verzoek doen sommige mensen ook verzoek melk drinken maar fles geen bv ik wistte dat fles niet op verzoek mag maar op tijden of ben ik fout?

graag tips
groetjes adama met liefs

Je kan je dochter best de fles een half uurtje eerder geven. Dat is geen probleem.

quote: adama schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2009 16:59:18'));

hallo ik heb een dochter v an 4 maanden ze drinkt 5 keer 200 c maar soms komt ze een half uur vroeg soms 20 minuten moet ik haar laten wachten of gewoon geven ze huild dan echt veel?en jullie babys   is diet verhaal ook bekend voor jullie babys of voor jullie? is toch niet erg als de baby het beetje vroeg wil?of op verzoek doen sommige mensen ook verzoek melk drinken maar fles geen bv ik wistte dat fles niet op verzoek mag maar op tijden of ben ik fout?

graag tips
groetjes adama met liefs

Natuurlijk mag de fles op verzoek! Dat is juist veel beter dan op de klok.

Luister naar je kindje, zij weet veel beter dan je horloge wanneer het tijd is voor de volgende fles. Dat mag echt wel eens een half uur eerder of later zijn hoor.

de cb zegt toch elke 4 uur dan denk ik oo ik zit fout als ik het vroeg geef ik ben heel ongerust en jullie stellen mij tot gerust ik kom echt aan dit site om me hart een beetje te luchte,

liefs adama

Hoi Adama,

daar zijn we ook voor  Fijn om elkaar te kunnen helpen!
Onze zoon hebben we ook gevoed op verzoek. Dus iedere keer als hij erom vroeg. Het advies van het consultatiebureau kun je als een gemiddelde zien. Je kindje heeft zoveel voedingen op een dag nodig. De ene keer komt het na 4 uur, de andere keer na 5 of na 3 uur. Gewoon je gevoel volgen. Dan komt het allemaal goed.
Bij je zoontje heb je het toch ook voor elkaar gekregen?

Groetjes, Marijon

Hoi Adama,

Je bent er echt onzeker over he?? Volgens mij heb je deze vraag nl. al 2x eerder gesteld de afgelopen weken...
Meid, maak je er niet druk over! Het kan echt geen kwaad om afentoe wat eerder eten te geven. Toevallig gebruikte ik net dezelfde woorden bij een ander topic maar het is een kindje, geen computer hoor!! Jij eet toch ook als je honger hebt? Echt waar, geen probleem.

Succes!

mevrouw ik weet het wel ik ben heel onzeker ik heb het met decbgehad ik zit niet lekker inme vel ik heb een makkelijke bevalliong geha dmaar was5 dagen in de ziekenhuis geleen heel moeijlijk was dat. en ik heb een depressie gehad na de bevalling sorry voor m evragen ik lucht me hart door deze forum door jullie   ik heb het gevoel dat ik alles fout doet   maar dat is niet zo ik voel het allleen

Hoi Adama,

vervelend, hè, om je zo onzeker te voelen en depressief. Ik ben zelf ook depressief geweest en weet hoe het voelt.   Zijn er familieleden of vrienden in je omgeving, die je af en toe kunnen helpen? Het is fijn, om soms even tijd voor jezelf te kunnen hebben. Misschien kunnen je kinderen eens een paar uurtjes naar een familielid of vriendin toe? Dan kan jij weer even slapen.
Neem regelmatig tijd voor jezelf. Als je zoon naar school is en je dochter slaapt, kun jij best ook even op de bank of op bed gaan liggen. Een uitgeruste moeder is een vrolijke moeder.
En als je vragen en zo hebt: stel ze gewoon op dit forum. Wij hebben dezelfde vragen gehad en willen je graag helpen.

Zet 'm op en geniet van je mooie kinderen!

Marijon

Terug
Bovenaan