me allereerste echo had ik 23-2. (uitwendige echo)De verloskundige kon het erg moeilijk zien en zag een hele kleine ukkepuk. ik moest eventjes gaan plassen, misschien met een lege blaas kon ze het beter zien. helaas zag ze het nog heel moeilijk. volgens mijn eigen berekening zou ik 8 weken zwanger zijn. Ze zei dat als ik 8 weken zwanger zou zijn de baby een stuk groter had moeten zijn. Ze zei dat ik 2 opties had
1. of ik ben wel 8 weken maar de foetus is gestopt met groeien
2. ik ben nog maar 5 a 6 weken zwanger
hopelijk is het optie nr 2 want ik wil weer niet dat het gaat uitlopen in een miskraam. Heb oktober 2010 miskraam met 4 weken meegemaakt en het was een HEL!!!!
woensdag 2 maart krijg ik een inwendige echo dus het is nog maar even afwachten.
Ik had voordat ik zwanger werd wel een extra lange cyclus misschien dat het daar iets mee te maken heefft???????????
1. of ik ben wel 8 weken maar de foetus is gestopt met groeien
2. ik ben nog maar 5 a 6 weken zwanger
hopelijk is het optie nr 2 want ik wil weer niet dat het gaat uitlopen in een miskraam. Heb oktober 2010 miskraam met 4 weken meegemaakt en het was een HEL!!!!
woensdag 2 maart krijg ik een inwendige echo dus het is nog maar even afwachten.
Ik had voordat ik zwanger werd wel een extra lange cyclus misschien dat het daar iets mee te maken heefft???????????