me niet fit voelen

hallo allemaal,

vandaag voel ik me eigenlijk voor het eerst niet zo fit.
Vannacht werd ik wakker door vreselijke maagzuur[ heb daar wel vaker last van maar niet zo hevig als vannacht]
Kwam vanmorgen mijn bed uit met vreselijke hoofdpijn en dat zeurt nu nog steeds door.
Ook moet ik geregeld naar de wc omdat mijn darmen opspelen...
Ook een erg weeig gevoel en soms echt het gevoel dat ik moet overgeven.
Af en toe lijkt het wel dat ik last heb van een golvend gevoel in mijn onderbuik maar ervaar het niet als pijnlijk of vervelend.
Is het gewoon zo dat ik me niet fit voel....of noemen ze dit dat het aan het rommelen is..
Aangezien het onze eerste is....is alles nog nieuw en onbekend.
Ben vandaag precies 38 wkn zwanger.

gr aukje

oohh daar heb ik al een week last van...ik neem voor de maagzuur voor het slapen gaviscon in...en verder alles wat je zeg heb ik ook last van... maar wel ruim een week... voorweeen enzo... ppfff... wat mij betreft mag onze uk komen... succes enne ben ook 38 wkn....

groetjes chantal

ik heb antagel voor de maagzuur en ook rennies. vanillevla hebt trouwens ook tegen maagzuur. Ik mag verder ook niet klagen hoor..heb verder een perfecte zwangerschap met weinig tot geen kwaaltjes. maar sinds vandaag dan niet zo fit.
Ja begint nu echt spannend te worden he! vind ik ook.

Ben niet de hele dag misselijk en de hoofdpijn is weer afgezakt...mijn bloeddruk is steeds netjes. had ook veel last van mijn darmen vandaag...nee ik maak me geen zorgen over zwangerschapsvergiftiging....maar bedankt voor je bezorgdheid

Ik hoorde op mijn zwangerschapsgym dat de bevalling kan beginnen met 'ziek worden':
last van darmen, maag, overgeven etc. Dan zou je lichaam zich alvast aan het voorbereiden zijn.. Misschien dat dit het geval is??

Terug
Bovenaan