Me niet goed in me vel voelen

Heey meiden,

Ik zit op dit moment in een super moeilijke situatie, de vader van me kindje is Bulgaarse, en waren samen tot een besluit gekomen om tijdje in Bulgarije te gaan wonen maar laaste dagen stribbeld hij terug.. Hij wil zo graag een gezin vormen maar hy heeft op dit moment geen werk.
En werk hier zoeken en wonen gaat lastig met al die nieuwe regels.
Wil zo graag IND verzoek indienen maar ben bang dat het keihard wordt afgewezen en ik alsnog alleenstaande moeder wordt.
En dat is 1 ding wat ik niet wil, ik wil het zo graag samen met hem opvoeden.
Ik weet echt niet wat ik moet doen s'avonds lig ik huilend en nadenkend hoe nu verder.
Ben blij dat ik hier me kan luchten want zit er behoorlijk mee..

Groet Meisje1990
 
he meis, ja das klote, pff moeilijk zeg, maar je kan het allicht proberen, hij wil werken, hij kan naar school gaan voor nl, hij doet het wegens het feit voor jullie als gezin, misschien gaan ze milder na kijken,

s6 ermee
 
he meisje, ja oke ,maar als jij en hij aangeeft dat hij naar school wilt gaan omdat te leren en wilt werken dan hebben ze normaal geen problemen, normaal wel wegens het feit dat de meeste buitenlanders dus helemaal dat niet willen.

misschien een lange visum voor als de het kindje er is of bij de bevalling? en dan daarna verder kijken?

s6 ermee
 
Kan je niet proberen tóch naar Bulgarije te gaan.Uiteindelijk is dat zijn vaderland en jij als Nederlandse hebt veel meer vrijheid om daarheen te gaan.Ik ben zelf met een Oekrainer getrouwd en ken dat gedoe met visa enz wel.Als jullie samen willen blijven is t denk ik de beste oplossing voorlopig.Want in NL laten ze je er zomaar niet mer in, daar weten wij alles van.We wonen niet voor niets in Duitsland....Succes er mee!!!
 
Dankjewel iedereen.!
& JIG Wij zaten ook al aan de optie Duitsland te denken, voordeel is het dat duits me 2e moedertaal is..
De optie Bulgarije is voor mij nu ook de enige optie even, en ook al is het daar niet zo modern heb daar alles, behalve werk..


 
Hay meid,

Jeetje, dat is alles behalve een leuke situatie. Het is zelfs zo lastig dat ik me moeilijk inleven kan. Wel kan ik begrijpen dat je veel aan het huilen bent. Ik wou dat ik je kon helpen........natuurlijk wil je dit allemaal niet alleen doen....

Volgens mij ben je een sterke meid, je redt het vast, hoe het ook afloopt.

Liefs Jessica

P.s: schrijf het maar lekker van je af meid.....hoelang ben je zwanger?
 
Terug
Bovenaan