Me Ong Blijft Uit.....!!!

Dames,

ik heb nu ff een vraagje.... ik moest volgens de klalender dinsdag 25 jan ong worden. het is nu donderdag en ben nog steest niet ong... normaal gebeurt het dus wel gewoon....ik voel me ook niet zo als ik normaal voel als ik ong moet worden... wat moet ik doen... ik ben zo bang dat als nog de rode duivels komen deze week....HELP!!! ik zit nu in de ene laatse dag van me menstruatie...volgens de ovulatiekalender.... ik heb de datum van de vorige ong goed ingevuld.... dus ik weet het fff niet ........

XXX Brenie

he brenie.

waaarom doe je dan geen tesst dan weet je het zeker wat er aande hand is. Dus of je zwanger bent of da tje lichaam langer op zich laat wachten...

ik wil je niet de ontnuchteren maar ik was afgelopen 2 mnd overtijd, dik een wk en ander halve wk. maar werd het jammer genoeg toch. Maar had ook geen voor verschijnselen dat me ongi er aan kwam.
Maar ik zou echt zeggen doe een test meid dan ben je v je onzekerheid af.

Laat je de uitdslag weten??
stertke ermee.
xxxxx natas

Hoi Natas,

Tja...Ik denk dat ik er dan maar een moet halen... we hebben trouwens wel die week dat we moesten klussen ook echt flink geklust....dus... ik ga wel een testje halen en dan kijken wat eruit komt...en natuurlijk laat ik weten wat de uitslag is....

dank je voor je reactie..

XXXX Brenie

Ja meid, ik zeg ook testen, dan ben je uit je onzekerheid, of je bent zwanger of je moet nog wat langer wachten op je ongi...Ik heb t ook wel een aantal keer meegemaakt dat ik "ineens" later pas ongi werd dan normaal..

Spannend meid..

gr Yosha

Hoi Meiden...

ik heb een test gehaald en die gedaan, ik dacht ik haal gewoon een test van 7 euro van de trekpleister... vast wel goed.... dus ik ging testen en een dikke blauwe streep van NEGATIEF...Echt niet leuk meer... me moed zakt een beetje in me schoenen.... elke keer weer het zelfde liedje... ik ben nu nog steets niet ongesteld... dus ik zie wel weer waneer de rode duivels opkomen......

Hoi Brenie,

Je kunt via www.sensitest.nl goedkope testen bestellen. Deze gebruik ik elke keer als ik niet ongesteld wordt. Dit heeft er toe geleid dat ik nu bij de gynaecoloog ben en nu Provera gebruik om ongesteld te worden.
Een test geeft duidelijkheid, positief/negatief.
Veel succes met testen!
Ben benieuwd, zal duimen voor een positieve test.

Groetjes,

Nou Dames,

Ik Heb echt een goeie baal dag vandaag...!!! ben dus ONGESTELD GEWORDEN!!!! :(

Waarom nou......weer...

dan word je het later, en dan die dagen daar voor merk ik er altijd eigenlijk alles aan van ow....het komt maandag of dinsdag....!!! En Nu Is Het Vrijdag..... Hoe Maakt Je Lijf Je Gek....Nou Zo Dus....

Ik Hoop Dat In De 5 Maanden Die We Nog Moeten Proberen Het Lukt En Anders Word Het Terug Naar Het Ziekenhuis....

Xxx Brenie

he Brenie.

kkkkkk man, balen voor je.
ik weet precies hoe je voelt. Dan wordt je echt boos opje lichaam omdat die je echt in de zeik neemt voor je gevoel.
En geestelijk doet het ook veel meer met je dan als je gewonen tijd ongi wordt teminste dat vond ik.

Maar heel veel stertke met dit verwerken. en ja we duimen hopen voor je dat het 1 deze dgn/mnd wel lukt.

xxxxx natas

Terug
Bovenaan