Me vriend moet een half jaar weg!!

Mijn vriend werkt bij de marine en is vaak weg van maandag tot vrijdag. Als hij op vrijdag thuis komt moet onze zoon Jelle van 9 maanden eerst helemaal niks van hem hebben, maar na een paar uur gaat dat gelukkig weer over, en spellen en lachen ze weer samen.
Maar straks  gaat me vriend   voor een half jaar varen en hoe kan ik er dan voor zorgen dat Jelle straks ze vader herkent als hij terug komt, zonder dat  hij niks van hem moet weten?
 
Tjee, een half jaar... Ik wens je veel sterkte toe in die tijd.
Hebben jullie de mogelijkheid om te msn-en? Zo ja, je kan  middels de web-cam met elkaar communiceren! Dit doe ik af en toe met mijn ouders en broertje die 100km verderop wonen. Onze zoon vindt het echt geweldig!
Veel sterkte!
 
Hoi mama van Jelle,


Een half jaar joh das niet nix zeg.Maar ik herken je probleem heel goed.Mijn man zit op de kust vaart en is twee maanden weg en dan weer een maand thuis.In totaal is hij maar vier maanden thuis.Dit jaar helaas maar drie maanden.Maar ja dat wist ik van te voren he!!!Het heeft zijn voor en nadelen maar dat zal je zelf ook wel weten.Maar op je vraag terug te komen,wat ik gedaan heb is een foto van mijn man op de kamer van mijn dochter gezet en die heb ik betrokken in het naar bed gaan ritueel sávonds.Ik zeg dan bijvoorbeeld dat   papa van haar houd en dat ze lekker moet gaan slapen en dat papa haar erg mist en dan zeg ik tot morgen papa jij ook lekker slapen.Ik brouw er altijd maar wat van hihihi.Maar ik merkte de laatste keer dat mijn man thuis was dat het eigelijk gelijk goed ging tussen die twee.Ben wel heel erg benieuwd hoe het zal gaan als ze het echt gaat beseffen dat haar papa weg is.Misschien zet ik er dan wel een foto naast van de boot waar hij op vaart.En wat ik ook wel eens doen als ik mijn man aan de telefoon heb en Kaylee is wakker dan laat ik mijn man tegen haar praten.Ik denk als je je vriend toch een beetje in jullie dagelijks leven betrekt,zoals met foto's en bellen en het er vaak over papa hebben dat het dan wel moet lukken.Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt.Vind je het touwens niet zwaar zo vaak alleen?Het begint mij nu wel soms op te breken hoor zo vaak  alleen met mijn ukkie.Hete is een schat van een meid en ben reuze blij met haar.Maar sinds ze is gaan kruipen (razend snel )  en dingen gaat ondernemen vind ik het wel zwaarder worden.rustig koken,douchen,naar de wc gaan is er bijna niet meer bij.Ze kan zich gelukkig nog lekker vermaken in de box en ik hoop dat ze dat voorlopig nog blijft doen .Maar nu ze haar ochtend slaapje steeds vaker over gaat slaan,moet ik een andere manier zien te vinden om me even rustig aan te kleden en te eten.Hoe doe jij dat allemaal,misschien heb jij een paar tips voor mij hahaha.Nou ik stop er mee want het wordt nu wel een mega lang verhaal.nou succes met alles en misschien lees ik nog wat van je.




Groetjes Natasja en Kaylee ( bijna 10 en een halve maand)
 
Terug
Bovenaan