Me vriend wilt baby niet

<p>Laatst ook al een bericht geplaatst.</p><p>Pffff ben nu 5 weken ongepland zwanger van de tweede. Ik wil de baby houden maar mijn vriend niet. Hij zegt dat we het samen niet gaan redden met zijn 4e. Me hart is echt gebroken. Dacht dat alles goed zat tussen ons. Financieel zullen we zeker wat achteruit gaan. Maar we hebben het zeker niet slecht nu. Zeker hebben we wep eens een discussie maar ik hecht daar geen waarde aan. Hoort er bij toch.</p><p>En wat nu als ik abortus pleeg hoef ik echt niet meer samen te blijven.</p><p>En met een gebroken hart twee kinderen opvoeden zie ik ook niet zitten. Weet niet of me dat lukt.</p><p>En het aller belangrijkste voor mij op dit moment is niet dat me eerste kind er onder lijdt. Ik hou zoveel van haar en wil haar alles geven, ze is ook zo lief. Zou het al klote vinden als we uit elkaar gaan voor haar.</p><p>Had gewoon zo gehoopt dat we er samen met zijn 4e uit zouden komen en alles goed zou komen.?</p>

Je vorige bericht ging hier ook over inderdaad. Mag ik vragen waarom je m nog een keer plaatst?

Niet fijn deze situatie voor jullie beide. Wellicht is hij enorm geschrokken en heeft hij de tijd nodig om er aan te wennen.. 
Ik zou voor nu ook nog even geen beslissing nemen het is nog erg pril geef het even de tijd zodat jullie beide kunnen wennen aan het feit dat jullie leven hoe dan ook anders zal gaan worden.
Het is jullie 1 keer gelukt om alles op de rit te krijgen dan zal het een 2e keer ook wel lukken maar het is dan ook wel belangrijk dat jullie er samen voor kunnen gaan. Persoonlijk zou voor mij een abortus nooit een optie zijn nadat ik al een kindje gehad zou hebben.  Maar dat is mijn mening en je moet echt doen wat jij denkt dat goed gaat zijn voor jullie toekomst. Sterkte!

Ik zou het even tijd geven, wellicht samen keer naar de huisarts of iemand die er met jullie over kan praten.. ik weet niet hoe oud jullie dochter is.. maar je kunt ha nog genoeg aandacht geven en het verdelen misschien vind ze het juist leuk.. 
Ik persoonlijk zou nooit een abortus kunnen laten doen..
Het is zoals ik hoor niet gepland maar daar moet ik mijn ogen de kleine niet de duppe van worden die kan er niks aan doen, en als je partner de kleine echt niet wil zou ik me persoonlijk (vat het niet verkeerd op) afvragen of hij de persoon is waar je mee verder wil, hij wil alleen jullie dochter en een andere kleine zou hij niet willen vind ik persoonlijk zeker als het niet de bedoeling was erg hard gezecht (neem aan dat hij er verantwoordelijk voor is)
Nogmaals bedoel het echt niet verkeerd

@TS ik twijfelde toen ook wat de beste leuze zou zijn en wr hadden nog niet goed gepraat. Nu wel gepraat en ik wil de baby houden en hij niet. Moest gewoon even me verhaal kwijt kan het niet echt tegen iemand vertellen.

@KR ga mijn vriend nog even de tijd geven om te wennen aan het idee.
@michellevd onze dochter is pas 12 maanden dus heeft ook nog alle aandacht en liefde nodig. Ja ergens denk ik nu ook wil ik nog wel met jou verder?

Geef het nog even de tijd en hoop dat het met ons 4e goed gaat komen 

Dat is een lastige situatie. 
Maar anderzijds ben ik van mening dat  jullie er goed over moeten praten. 
Desnoods met  een  deskundige. 
En niet heel lullig bedoeld maar hij heeft het er zelf  in geduwd en wie a doet moet ook achter b staan. 
En wie weet draait  hij bij als hij  het  hartje  heeft zien kloppen. 
En persoonlijk  vind ik dit geen excuus  voor  je relatie te beëindigen vanuit zijn oogpunt. 
Want dat is ook ergens de weg vd minste weerstand. 
Moet ook eerlijk zijn dat abortus  deinst  tegen al mijn gevoel in mits  het doormiddel van negatieve  ervaring  is gebeurd  of medische  gezien noodzakelijk  is. 
Ik wens je wel heel  veel succes  met  je  keuze. 

Dus als jij besluit dat je het kindje wil houden gaat jouw vriend er vandoor. En laat daarmee dus ook zijn dochter achter.  Of je gaat voor een abortus, omdat jouw vriend dat wil/zegt. Het klinkt namelijk niet alsof je hier zelf achter staat.  Hoe dan ook is jouw vriend een eikel en klinkt het alsof je beter af bent zonder hem.  Was de vorige zwangerschap wel gepland? Of hadden jullie daar dezelfde isseus?   

Onze eerste dochter was wel gepland.
Hij denkt  gewoon dat wij het niet gaan redden in onze relatie met nog een kind. Ik kan me daar helemaal niet in plaatsen hebben soms wrl wat stress mja wie niet?

Terug
Bovenaan