me zelf gek maken.

Ik heb al vanaf het begin het gevoel dat het een tweeling is droom er soms ook over..
Ik weet niet waarom ik het gevoel heb had het totaal niet bij me zoon toen hadden andere dat wel.

Tweeling komt voor in de familie de broertjes van mijn man zijn een 1eierige tweeling en in het beginstatium is mijn broer een tweeling geweest.

Hebben jullie ook voor gevoelens over jullie zwangerschap

hihi, en zou je dat leuk vinden of juist niet?
ik droomde de eerste dagen over een jongetje, maar zoonlief heeft het steeds over een zusje. Dus daar sluit ik me voorlopig maar bij aan :) De vorige keer had ik het namelijk zelf mis

Wanneer heb je een echo? Wel spannend. Wij hadden ook verhoogde kans op een tweeling. Bij de eerste echo nog maar 1 te zien. Maandag 2e echo en dan weten we het zeker.
Het zl even wennen zijn een tweeling maar uiteindelijk mss toch wel leuk.

Hoi,

Ik had het ook gedroomd, maar geloofde er niet zo in. Het is via de natuurlijke weg gegaan en het komt in beide families niet voor.
Bij onze eerste had ik gedroomd dat het een meisje was,maar Bram is toch echt een jongen.

Maarre het is dit keer toch echt een tweeling! Afgelopen maandagavond hadden we de eerste echo en kregen we het dubbele nieuws.

We waren even helemaal ondersteboven, dit hadden we natuurlijk nooit verwacht.
Nu we een paar dagen verder zijn, begin in aan het idee te wennen.

Ik durf alleen heel moeilijk heel happy te zijn, ben zo bang dat het fout gaat.

Sterkte met de spanning de komende dagen.

Hoi,

Bij de eerste wist ik zeker dit is een meisje. En nu totaal geen idee. Hier ook een verhoogde kans op een tweeling, maar moet zeggn dat ik wel opgelucht was dat het er maar 1 was. Aan de andere kant zou een tweeling ook welkom zijn geweest, en na de eerste schrik is het waarschijnlijk dubbel zo leuk.

Sterkte met afwachten tot de termijnecho

Terug
Bovenaan