me zielige mannetje

ach ach die jongen heb het zo te voorduren met me.ik zit nu aan de 2 clomid per dag en me humeur is om te schieten,dus ook voor me mannetje valt het zeker niet mee,zodra hij thuis is gaat het feest beginnen,gistere zei hij nog het is dat je nog geen horentjes op je kop heb anders was je de duivel zelf in eige persoon,kan je nagaan hoe erg het dit keer is.maar gelukkig vanavond de laatste 2 clomid en dan is voor hem het gevaar weer geweken.als ik er aan denk als hij op het werk is wat ben ik toch een kreng zeg ik wil niet zo rot tegen hem doen maar kan het niet tegen houden er giert van alles door me lijf wat er normaal niet is.ik hou zo van me lieverd en hoop snel dat alles weer ok is met me.donderdag om 8.15 weer terug naar de gyn om te kijken hoe alles er voor staat is alles ok dan mag ik gaan prikken dus duimen maar en hopen op een goede afloop.knuffies weer ven pepe.doei doei.

Hallo PP,

Ach gossie, je mag je mannetje wel een hele grote dikke pakkerd geven als je buien weer over zijn. Wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt van die tabletjes. Ik klop het af maar ik heb er gelukkig niet veel last van gehad. Wel heftig kunnen reageren op sommige situaties en heerlijk huilerig zijn, maar niet zoals jij.

Ach het is voor een goed doel en dat zal manlief ook wel heel goed beseffen. Zodra als jullie het nieuws krijgen dat je in blijde verwachting bent is tie het allemaal zo weer vergeten!

Succes ermee!
Groetjes
patricia

Hahahaha arme vent! Nou jaa hij overleeft het wel hoor zoals jij straks de bevalling overleeft. Als je zo zwanger ben gaan de hormonen ook weer in de aanval dus dan is hij vast voorbereid! Misschien kun je af en toe een leuk cadeautje voor hem kopen om hem een beetje te verwennen.

lfs inge

Hoi Pepe,

ik heb je gevonden.
Was benieuwd hoe het met je is.
Je humeur is niet zo goed begrijp ik, balen joh. Als ik een rothumeur heb, dan voel me daarna altijd zo vreselijk schuldig.

Ik heb van de week zelfs bonje gehad met mijn 'baas', en ik slik niet eens Clomid.
Ik ga van het weekend heel erg mijn best doen om een zaadje te vangen, kunnen we samen naar het zwanger zijn forum, hebben we wel verdiend, vind je niet.

Kus
Miep

Terug
Bovenaan