me zoontje is nu bijna 4 maanden en ben weer zwanger

Hoi meiden,

zou graag iets willen weten.
me zoontje is nu bijna 4 maanden en ben weer zwanger kan dat kwaad?
weten jullie iets of is dit jullie over komen dan hoor ik dat erg graag.
veel liefs
Isabelle

hoi isabelle.had jij weer een normale cyclus.ik ben 5 maanden geleden mijn dochterje verloren, en daarna weer snel begonnen met zwanger worden,maar het is nog steeds niet gelukt,en ik wil het zo graag. mijn gyn zei dat ik gewoon weer kon beginnen,dus het kan volgens mij geen kwaad kusjes janny

Hoi Isabelle,
Ik ben wilma, ik kom van het aprilforum. Ben namelijk in verwachting van de 4e.
Mijn dochtertje was bijna 5 maanden toen ik zwanger raakte van mijn zoontje. Het kan geen kwaad maar het is lichamelijk wel vermoeiend.
Ik ben nu weer 6 maanden zwanger, als deze kleine geboren wordt is mijn jongste 18 maanden; ik heb er dus straks 3 onder de 3.
Als ik nu kijk hoe mijn twee kleintjes met elkaar omgaan dan heb ik alleen maar schik; af en toe wel onenigheid , maar over het algemeen hebben ze samen de grootste schik!!!
Veel succes met je zwangerschap, en probeer je jongste slaapt, zelf ook even de ogen dicht te doen, dat is echt lekker!!
Groetjes Wilma

Ha Isabelle,

Nee, dat kan geen kwaad, het is wel zwaar voor je lichaam. Ze geven gemiddeld zo'n 9 - 12 maanden ontzwangeren aan en dat is vast niet voor niets.
Mijn schoonzusje had er 1 van 3 weken toen ze zwanger raakte van de 3de. Het kan dus nog sneller, zij is er goed doorgekomen. Al heeft ze het nu wel errug druk met 3 in de luiers. Maar ze geniet volop!!
Geniet ervan, leuk joh twee ukkies zo vlak op elkaar, vooral straks als ze aan het peuteren zijn zul je er vast van genieten. Die van ons schelen 2 jaar en het is echt heel leuk!!

Terug
Bovenaan