Mededeling,,,

Hou mensjes hier ik was hier een tyd je terug ook en ik wou even medendelen ,dat ik maandag met spoed ben geopereerd en dat het eitje in me eileider zat en dat ik een klein beetje zwanger schap verbittering had, ben nu 3 dagen thuis en gaat goed ben dr ff van ondaan,maar ik wou het jullie even laten weten mij naam was (deza) zelf wist ik het al die tyd eigelijk al ( me gevoel zei zo iets ) en ik ben posetief en laat nu ff rusten en in het nieuwejaar gaan we alles op paken en dan kans gewoon weer grijpen, voor nu dank jullie en suc6 en ik zal af en toe ff kijken hoe het met jullie is liefs van mij aan jullie ,,( en ik hoop dat jullie me bergijpen en kenen vergeven) xx

Hai meid,

Ik heb ook een tijdje terug op je berichtjes gereageerd en ik vind het triest dat je dit hebt moeten mee maken, dat gun ik niemand!! Ik begrijp nu ook waarom je zo in paniek was en alles zo gefrustreerd opschreef. Wat erg Deza/Marie....Hou je goed en hopelijk brengt 2012 meer geluk voor jullie met zich mee! Alvast gezellige dagen (voor zover dat nu mogelijk is) en sterkte met je herstel!

Liefs Lynn.

Hoi lynn30

Ja dankjewel wel ,vond dat ik even iets moets zeggen . Maar heb er van geleerd en weet het . Volgende keer gewoon chill maar ales is de voor al de eerst keer gaat er te veel door je heen ,ja zal ik doen jij ook nog fijne dagen ,ja met er vollen teug van genieten ,,xx liefs van mij

Jeetje dat moet heel vervelend zijn geweest, ik snap je paniek nu beter. Heel veel sterkte met het herstel en de verwerking.
Wenser

Terug
Bovenaan