Medela fles ervaringen

Hi,

Wie heeft er ervaring met de medela fles om mee voeding te geven? Het schijnt goed de borst na te maken, maar 1 maat heeft en ze zelf vacuüm moeten zuigen.

Hier was het geen succes. Melk kwam te snel eruit, waardoor ze zich verslikte en er zelf ook helemaal onder zat. Bij mijn dochtertje gebruikte ik de flesjes van mam. Die pakte ze meteen goed. Daarnaast dronk ze ook bij mij uit de borst.

Wij gebruiken de flesjes die je ook voor het kolven gebruikt. Je hebt hier hele simpele spenen op die je door het ronde gat van de gele dop klikt. Was de favoriete fles van onze dochter. De speciale speen (calma) hebben beide kinderen geweigerd.

Tip: koop er maar 1/2. Elke kindje is anders en heeft een favoriete fles.

Wij zijn ook begonnen met die flessen. Uiteindelijk overgestapt. Waarom weet ik eigenlijk niet meer.....

Toen een tijdje die van Difrax geprobeerd maar dat was doffe ellende. Uiteindelijk toch overgestapt op Dr Brown. Die speen pakte ze slecht en ze kreeg veel lucht binnen. De speen was te dun en te zacht. Dus uiteindelijk met een Difrax speen erin ging het goed. Ook in combinatie met borstvoeding ☺️

Terug
Bovenaan