Medela freestyle of maxi swing?

<p style="text-align: left;">Ik wil een Medela kolf aanschaffen, maar twijfel tussen de freestyle of de maxi swing. Mijn dochter is nu 11 weken. Voorlopig hoef ik nog niet te werken. Ik kolf nu 1x per dag zodat ze uit een flesje kan drinken. Ik kolf nu enkelzijdig, maar wil graag naar dubbelzijdig overstappen.</p><p>Benieuwd naar welke kolf jullie het fijnst vinden!</p>

Ik heb de maxi swing. Als ik moest werken kolfde ik 2-3x en dat vond ik prima gaan met deze. Was met 10 minuten per keer klaar. Vind dat hij makkelijk schoon te maken is en redelijk compact om mee te nemen. 

Ik heb de Medela Freestyle gebruikt. Ik vond 'm ideaal. Makkelijk schoon te maken en handig om mee te nemen. Ik kolfde fulltime na 6 weken dus gebruikte de kolf 6-8 keer per dag in het begin. 

Ik had ook ee freestyle.. handig draadloos en sterke motor. Maar denk dat ze niet mega verschillen. Zou even de specificaties lezen online.

Ik heb een horigen kolf. Het scheelt veel qua prijs met een medela en is kwalitatief erg goed. Bij ons in de buurt kun je bij een lactatiekundige op kolfconsult komen en dan krijg je het bedrag van het consult als korting op je kolf als je er een aanschaft. Is dat geen idee voor je? Dan kun je namelijk verschillende kolfapparaten proberen. 

Ik heb gekozen voor de medela freestyle. Erg tevreden en handig dat hij op accu werkt, waardoor je draadkoos kan kolven.

Ik lees het al, de meningen zijn verdeeld :)
ik heb van de Medela nog een set met slangen ed, uit de kraamtijd. Dat scheelt weer in geld bij de aanschaf. Vandaar mijn keuze voor de Medela.

Terug
Bovenaan