medela mini-electric kolf ervaring?

Wie heeft er ervaring met de medela mini-electric? ik heb tot mijn kleine uit het ziekenhuis kwam ( na 3 wken) de lactina electric gebruikt maar deze is in huur nogal prijzig en ook niet makkelijk mee te nemen. nu ik weer wil gaan werken en ook wil kolfen wil ik graag weten of deze makkelijk is. Een handkolf heeft niet mijn voorkeur, vervelende ervaring.
Wie kan me helpen??
 
dag Marloes wat zou je willen weten van de mini-electric ,want ik heb deze kolf 2 maanden gebruikt en is me goed bevallen.

Yvette (sinds 27-10-2003 moeder van een zoon)
 
Hij werkt prima. Ik vind alleen dat hij herrie maakt. Je kunt geen tv kijken ofzo.
Mijn vriendin huurde er eentje van medela. Die ging sneller en was rustiger. Je kon hem alleen niet meenemen, daarvoor was hij te groot.
Het ligt er dus een beetje aan hoe lang je er nog een wil gebruiken.

Succes ermee!
 
Ja, het is een prettig kolfapparaat. Je kunt de kolf zelfs op de difraxflessen schroeven. Tevens kun je er batterijen in doen. Maar het maakt inderdaad lawaai, je went er wel aan. Ik heb de kolf steeds ontsmet in de magnetron in zo'n sterilisator. Daarna bewaren in de koelkast ivm de bacteriën.

succes ermee. Groetjes Dorien.
 
Dag Marloes,
Ik gebruik de medela mini electric nu zo'n 6 tot 7 maanden. Het is een handige kolf die makkelijk mee te nemen is. Hij past inderdaad zoals hierboven omschreven op de difrax flessen, maar ook op de flessen van het kruidvat en de Hema. Het enige wat ik af en toe vervelend vind is dat je er goed om moet denken dat alles goed vast zit inverband met het vaccuum zuigen. Wanneer hij op een of andere manier valse lucht krijgt is de zuigkracht een stuk minder (tot soms helemaal niets) en gaat het kolven niet zo erg lekker. Wat ik verder jammer vond is dat medela alleen maar flesjes van 150 cc erbij levert. Wanneer je dan meer kolft moet je verwisselen en dat is niet echt fijn wanneer je rustig zit. Daarom heb ik bij het kruidvat flessen van 250 cc aangeschaft.
Wat mij bij de aanschaf wel werd mee gegeven was dat je voorzichtig moet zijn met de plek waar het stekkertje van de adapter de motor in gaat. Dit is erg fragiel en wil nog wel eens voor complicaties zorgen.
Al met al een heel verhaal. Hoop dat je er wat aan hebt. Succes met je keuze.
 
Bedankt voor al jullie reacties. Ik ben volledig overtuigd en ga hem snel aanschaffen. Hartstikke fijn om van anderen te kunnen horen of hij fijn is of niet! BEDANKT!!!
 
Terug
Bovenaan