Medela Swing Borstkolf

Hallo,

wie heeft er ervaring met het reinigen van de Medela Swing Borstkolf? Ik gebruik hem nu een tijdje en op een gegeven moment nam de zuigkracht af. Op internet gezocht wat de oorzaak kon zijn. Daar dus ook gelezen dat het pompje ook schoongemaakt mag worden. Dit dus gedaan... maar waarschijnlijk is er iets mis gegaan, want nu doet hij helemaal niks meer! :(

Wie herkent dit ook?

grt. mama van Faye
 
ik heb de medela borstkolf gehuurd, die gebruikte ik in het ziekenhuis. maar die is niet te betalen voor particulieren. dus toen hebben we er 1 gehuurd, maar daar heb ik nooit problemen mee gehad. misschien kun je naar een thuiszorg winkel gaan, en vragen wat het zou kunnen zijn..?? meestal verkopen ze zulke borstkolven ook, dus zullen ze er ook wel een beetje verstand van hebben. en anders contact opnemen met de klanten service van medela, als ze die hebben?
 
Hi mama van Faye,

Ik heb ook de swing via marktplaats en deze doet het prima. Heb wel expliciet gevraagd hoe lang en bij hoeveel kinderen ze de kolf hebben gebruikt. (2 weken voor bv afbouwen dus niet lang). Ook het pompje schoongemaakt (met zeepsop en daarna alcohol en dan naspoelen met water) en goed laten drogen (misschien is ie nog niet droog?).

Is jouw kolf ook 2e hands? Dan kan het zijn dat het motortje versleten is. Als jouw voorganger de kolf intensief gebruikt heeft loop je dit risico. Nieuw zou dit natuurlijk nooit mogen en heb je geloof ik 1 jaar garantie. Terug naar de winkel dus.

Succes!

Suzanne

 
Terug
Bovenaan