Medicatie en zwanger worden

<p>Hai allemaal </p><p>Ik slik medicatie voor mijn epilepsie ( carbamazepine en lamictal) iemand meer ervaringen met medicatie en zwanger worden? Valse testen enzo?</p>
 
Mijn zus heeft ook epilepsie en pakt daar zware medicatie voor en was gewoon zwanger ze is het wel te weten gekomen door een bloedtest voor haar onderzoeken. Ondertussen gezonde dochter van bijna 3 jaar. Dus zou geen invloed mogen hebben. 
 
Ik zal niet gaan zelf-dokteren en je arts raadplegen. T ene medicijn is t andere niet. En de ene persoon is de andere niet. Zou geen risico nemen!
 
Ze wilde mij laatste aan de carbamazapine zetten vanwege vermoedelijke aangezichtspijnen (bleek gelukkig iets anders) maar hebben mij toen op iets anders gezet omdat ik aangaf dat ik probeerde zwanger te worden. 
Zou even contact met je neuroloog opnemen. Liever te voorzichtig toch dan dat er iets mis gaat. 
 
Ja ik heb alles al besproken met de arts. Ik heb combinatie carbamazepine en lamictal. Was goed voor een aankomende zwangerschap zei ze.
 
Hoi, ik heb ook epilepsie, ik slik keppra en lamotrigine, de meest gangbare combi. Ben nu 23 weken zwanger. Wel helaas aan de max van wat je mag. (Mijn nieren werken dubbel zo hard en breken de stofjes af waardoor ik steeds een te lage spiegel heb) Maar deze medicijnen hebben geen invloed op ovulatie/zwangerschapstesten of überhaupt zwanger worden! De nipt was goed. De 20 weken echo ook en alles gaat met kindje goed alleen heb ik nog steeds last van aanvallen helaas. Maar laat het je niet weerhouden!!! Succes!
 
Terug
Bovenaan