Medicatie misselijkheid

Is er iemand die medicatie gebruikt of heeft gebruikt tegen misselijkheid? Ik ben de hele dag door super beroerd. Zo erg dat ik niet normaal kan functioneren. Ik had eerst zoiets van; hoort erbij, gast vanzelf wel over... Maar ben nog geen 7 weken, dus kan nog even asnhouden. Ik wil toch gewoon kunnen functioneren en aan het werk.

Mijn vriendin heeft er tot 2 keer toe enorme last van gehad. Heeft van de huisarts medicatie gekregen en toen ging het wel iets beter. Tuurlijk hoort misselijkheid erbij maar als je niet meer normaal kan functioneren, zou ik even langs de huisarts gaan! Succes ermee!

ik heb medicijnen tegen de misselijkheid. z pillen van het ziekenhuis gekregen omdat ik niks meer binnenhield. Het helpt wel tegen het spugen maar blijf me niet echt op en top voelen. Je kan gewoon even de huisarts bellen die weet vast wel wat je nodig hebt.

succes

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap wel medicijnen gekregen, maar niet gebruikt. Je kan het inderdaad gewoon aangeven bij de huisarts en die helpt je verder.
Succes!

ik breek even in vanaf het maart forum,
ik heb zelf zetpillen gehad tegen het overgeven en misselijkheid. Was er erg blij mee want had ze de eerste 4 maanden echt nodig.

ik heb ze via de huisarts gekregen

Heb emesafene zetpillen mee gekregen en het advies om gembercapsules te halen. Hoop dat het nu wat beter gaat worden, op deze manier is het zwanger zijnnog niet zo leuk. Ik wil graag genieten van het wondertje.

Terug
Bovenaan