medicijn emesafene

Ik heb ruim een maandje elke dag emesafene geslikt voor het slapen gaan. (de eerste weken een hele tablet en de laatste weken een halve)
Nu ben ik daar ontzettend van opgeknapt, ik was niet meer misselijk kon weer alles eten en hoefde niet meer over te geven.
Nou was de 'kuur'afgelopen en binnen een paar dagen merkte ik het meteen: weer misselijk, overgeven, veel minder fit.
Nu heb ik aan de huisarts gevraagd of het kwaad kan als ik nog een kuur mag en dan elke dag een halve tablet slikken. Hij vond het prima en nu krijg ik ze weer. Het kan beslist geen kwaad volgens hem. Maar toch ben ik er onzeker over. HEEFT ER HIER IEMAND OOK EEN POOS EMESAFENE GESLIKT?
Liefs, Marloes
 
Ja hoor ik heb het ook langer dan een maand gebruikt en ook daarna was het eigenlijk niet over. Ik heb zelf besloten dat het genoeg was, zolang het handelbaar was (2 x overgeven is normaal toch?) wilde ik het wel zonder proberen. Nu geef ik nog steeds iedere dag over, maar ik denk dat het er gewoon bij hoort. Maar als het maar 0,000000001 % schadelijk was dan hadden ze je het niet voorgeschreven, geloof me. Het is echt een onschuldig middel.
Geniet van het feit dat het helpt!
Vroeger hadden we het zonder moeten doen.

Grtz Muty
 
Hoelang zijn jullie zwanger? Ik wil het nl. ook wel proberen omdat ik over 2.5 week ga trouwen en bang ben dat ik mezelf niet fit genoeg voel omdat het best een zware lange dag gaat worden. Ik ben niet misselijk maar wel snel moe

Groetjes Hillie (21 weken)
 
Hoi hillie, helaas geven ze het medicijn alleen als je echt misselijk bent en regelmatig moet overgeven. Kijk als je dagelijks moet overgeven is het logisch dat je niet fit bent, dat wordt je door die medicijnen wel weer fit. Maar alleen tegen vermoeidheid geven ze de medicijnen niet.
Alvast een fijne bruiloft, en het belangrijkste is dat je de dagen daarvoor goeie lange nachten doorslaapt! (maar ja...dat is makkelijk gezegt!!)
 
Terug
Bovenaan