Medicijn tegen maagzuur?

<p>Goedemorgen,</p><p>ik ben op t moment 31 weken zwanger en best last van maagzuur. Na 22 weken misselijk geweest en overgeven begint het nu helaas weer.</p><p>nu heb ik hier eens iets gelezen over een pilletje tegen maagzuur, maar ik ben de naam vergeten. Kan iemand mij daaraan helpen?</p><p>ik ben op de hoogte van antagel, gaviscon en rennies, maar dit werkt bij mij helaas niet.</p><p> </p><p>liefs</p>

Hoi ik had ook mega last van maagzuur eerst gebruikte ik rennies daarna een drankje van de huisarts maar het beste werkt omeprasol en geen koolzuur houden dranken drinken 

Bedankt voor alle reacties allemaal!
ik denk dat ik omeprazol bedoelde. Dit een weekendje proberen en anders maar weer terug naar de huisarts!

Ik heb ook super veel last van maagzuur. Eerst aan de rennies maar die moest ik dan de hele dag door kouwen. Antagel is echt helemaal niks. Al die dingen voel je zo in je maag zitten. Toen recept maar dat is super duur en werkte geen eens. Toen omeprazol 20 gewoon voor 5 euro bij de apotheek. Werkt echt mega goed. Nergens meer last van en kan alles eten en drinken. Een capsule per dag en je hebt dag en nacht nergens last van. 

Terug
Bovenaan