Medicijn voor jankerigheid en moeheid.

Hallo,

Ik ga over 2.5 weken trouwen en hebben een dag met alles erop en eraan. Het wordt een erg lange dag ik moet om 11 uur klaar staan en het feest is pas rond 1.30 uur afgelopen. Dit was allemaal al besproken voor de zwangerschap. Nu heb ik de laatste week erg last van mijn hormonen moet echt overal om janken en maak me constant erg druk. Weet iemand of hier een medicijn voor is zodat ik me die dag lekker in mijn vel voel en ook wat fitter ben. Ik ben ook bang dat ik de dag ervoor helemaal niet zal slapen dan ben ik de dag erop natuurlijk helemaal niet fit en jankerig. Ik hoop dat iemand hier wat voor weet.

Alvast bedankt voor de reacties

Groetjes Hillie
 
Bach Rescue druppels of spray.Je kunt dan beter de spray kopen want dat is makkelijker om met zo`n dag om in te nemen.Dit mag je gebruiken wanneer je denkt dat je het nodig hebt.Dit is ook handig als je zenuwen hebt voor de bevalling of bij stress situaties.
Wat helemaal fijn is dat je het mag gebruiken bij zwangerschap!
Ik werk zelf bij drogisterij de Tuinen vandaar dat ik `t weet,niet dat ik je zomaar iets aan smeer.
Hele fijne dag en veel geluk!
(p.s. om in slaap te komen heb je van Bach `n ander soort druppels n.l. Impatiens)
 
antidepressiva........hahahahahaha wat een vraag....
gewoon genieten van de dag zou ik zeggen en alles over je heen laten komen. je hebt het allemaal slecht gepland dan moet ik zeggen he?
veel geluk en succes met je verdere toekomst
 
Dat is een goeie van Sylvi. Is het homeopatisch? Volgens mij is er verder niet veel aan medicijnen te krijgen. Ga lekker op tijd naar bed en probeer je niet te druk te maken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan hè?
Oh ja, en anoniem, een zwangerschap is moeilijk te plannen hè? We mogen tegenwoordig blij zijn dat het raak is.

Sylvi, heel veel plezier en geluk op je trouwdag. Maak er een mooi feest van!

Groetjes Nicole
 
Sorry Nicole maar ik denk dat je te snel gelezen hebt, ik heb alleen het advies gegeven van de Bach remedie,het is homeopatisch,ik geloofde er eerst nooit in, ik denk dat zit alleen maar tussen je oren maar toen mijn eerste nog baby was kon ze nooit in slaap komen,ik heb dit ook aan haar gegeven(dit mag maar dan moet je wel even het kinderboekje van Bach er op na slaan!!)en het hielp echt!!Bij een baby zit `t toch niet tussen de oren.
Maar Nicole het is Hillie die gaat trouwen,ik helaas niet!!
Groetjes Sylvi
 
Hoi Hillie,
Ik gebruik af en toe ook bach rescue druppels, en het is gewoon fijn dat je wat kunt nemen, ook al weet ik niet precies hoe het werkt. Heb nu laatst ook white chestnut gekocht tegen vervelende gedachtes waar ik niet in wil blijven hangen. Vandaag hielp dat in ieder geval.
Hé, in ieder geval een hele leuke dag toegewenst en ja, emoties horen toch ook een beetje thuis op zo'n dag...
Ik zou gewoon in ieder geval waterproof mascara en andere waterbestendige make-up gebruiken en niet te gek opkijken als er een traantje komt (zakdoekje mee :) en het voor de rest loslaten, hoe meer je dit wil 'regelen'hoe geforceerder het gaat, lijkt me. Dus nogmaals: een heel mooie dag toegewenst!
En ... soms kunnen hormonen juist dingen ook mooier maken hoor, dus het werkt gewoon twee kanten op (alles is gewoon wat heftiger)

Groetjes, Janine (31 weken)
 
Hillie, heel veel geluk en plezier op je trouwdag. Het zal allemaal wel goed gaan, dus geniet ervan! Alvast gefeliciteerd!

Sorry anoniem, maar jouw reactie gaat me echt te ver. In dit forum worden terechte vragen gesteld en ik geloof niet dat Hillie erop zit te wachten door jou uitgelachen te worden en commentaar te krijgen op het plannen van haar zwangerschap. Als je niets beters te vertellen hebt, reageer dan alsjeblieft niet!

 
Ja, ik zie het! Ik bedoel natuurlijk dat Hillie er mooi feest van moet maken op haar trouwdag! Sorry, sorry.

Sylvi, die laatste opmerking over dat plannen was niet voor jou bedoeld hoor, maar voor anoniem.

Groetjes Nicole
 
Terug
Bovenaan