medicijn

A

Anoniem

Guest
hallo,

even een vraagje ter geruststelling..

ik lig al de hele week met kaakholte ontsteking in bed. Met 4 paracetamol per dag.omdat een penicillinekuur niet goed is voor mijn kindje..
hoe schadelijk is paracetamol in deze hoeveelheid, en merkt mijn kindje dat ik ziek ben..dat ik minder goed kan   zorgen voor voldoende voedingstoffen ofzo..?

liefs, ongeruste zonneke, 10 w, 4 d

hallo,ikzelf heb een aantal weken geleden longontsteking gehad.Eerst een week alleen paracetamol genomen(max.6 per etmaal,is volgens mijn huisartz absoluut niet schadelijk).Toen het dus na een week niet over was maar eigenlijk alleen maar erger werd heb ik toch een peniciline kuur gehad.Kon geen kwaad volgens de huisartz,stond ook duidelijk op de bijsluiter.Volgens hem is het eigenlijk nog schadelijker voor de baby dat jij zo ziek bent dan een z'on kuurtje.Dit omdat de baby het wel degelijk merkt als jij je zo beroerd voelt..
Succes en beterschap,

hoi zonneke,

ga als de wiedeweerga naar de dokter en laat hem iets geven. ik heb net een keelontsteking gehad de dokter heeft mij een antibiotica kuurtje amoxiline gegeven dit mag als je zwanger bent. een ontsteking kan erger worden en invloed hebben op de gezondheid van je baby uiteindelijk. laat het zover niet komen.

paracetamol mag geen probleem maar niet te lang achter elkaar.
laat van je horen en beterschap.

dikke knuf

Trust

Wat vervelend, zeg!

Ik zou toch echt naar je huisartS (!!) gaan/bellen en vragen of ze je iets kunnen geven.

Heel veel beterschap!

Liefs,
Bien

Terug
Bovenaan