medicijn

hallo allemaal,ik ben vorig week voor het eerst naar gyn geweest en toen heb ik provera gekregen[med om menstruatie op te wekken] heeft iemand van jullie daar ervaring mee?en ook over het med clomid?
ik heb afgelopen dinsdag laatste tabletje provera gehad en ik verlies sinds paar dagen bruin bloed zou ik dan ongesteld worden?oh ik hoop het zo want dit is ook niks,zit nu al op dag 58 ofzo en nog steeds niet ongesteld .
ik hoop dat er mensen hier zijn die er ervaring mee hebben .
ik hoop op reactie alvast bedankt.
gr mutske

Hoi Mutske,

Ik heb persoonlijk geen ervaring met dit hormoon maar mijn collega heeft exact hetzelfde meegemaakt... Zij werd snel daarna wel ongi maar had moeite met de hormonen.

Ik moet volgende cyclus ook hormonen gaan gebruiken voor de IUI, hoop maar dat ik er niet te veel last van ga hebben....

Jeetje dag 58..... wat ontzettend vervelend voor je... ik hoop dat de menstruatie nu snel doorzet en dat je snel een normale cyclus zult hebben.
Hebben ze bij jou gekeken of er wel eicellen rijpen? je hoort weleens dat dat niet het geval is dan....

Heel veel sterkte en liefs, Lill

hoi lill bedankt voor je snelle reactie hel lief van je.
op wat voor manier had je collega moeite met dat hormoon?
oh het is ook spannend voor jouw die iui wat houd dat ook al weer in?en hoe lang ben jij bezig?
ik ben vorige week voor het eerst naar gyn geweest maar ik moet nu eerst ongesteld zien te worden en dan op dag 3 bloed laten prikken en met clomid beginnen en op dag 9 terug komen ik denk zelf dat ze dan gaan kijken of mijn ei aan het rijpen is maar dat weet ik niet zeker.
ja al dag 58 dat is echt lang dat heb ik nog nooit gehad,soms ben ik bang dat ik al in overgang ben maar dat kan bijna niet ben pas 24 maarja dat ga je zo wel allemaal denken.
ik hoop dat het bij jouw ook allemaal gaat lukken en heel veel succes ermee en ik hoor het nog wel he ?hoe het is afgelopen.
gr mutske

Hoi Mutske,

Mijn collega werd er heelo emotioneel van en met tijden ook depressief, maarja dan grapte we maar wat zo van,,, ja ja die hormonen heh en dan ging het gelijk beter... als je weet waar het van komt ben je al half op weg om er mee om te gaan. Ze zei me wel dat ze blij was dat wij van haar situatie afwisten, dat maakte het wat makkelijker.

IUI is de eenvoudigste manier van kunstmatige insiminatie... het zaad wordt bewerkt en hoog in de baarmoeder ingebracht.... daarna gaat alles volgens de normale weg en moet het zaad de eicel zelf bevruchten....

Om het exacte tijdstip van insiminatie te bepalen zijn deze hormonen noodzakelijk.

Vraag eventueel wel duidelijkheid over eventuele overgang.... mijn vriendin was met haar 26 in de overgang en is zwanger geworden dankzij eiceldonatie.

(niet van schrikken) ze is nu gewoon hardstikke gelukkig!

Pfffff..... en dan loop ik al te miepen over IUI.... ik zou willen dat dat voor haar ook een optie was geweest.....

Heel veel liefs Lill

Terug
Bovenaan