Hoi Dames,
Gisteren heb ik de kinderarts maar weer gebeld.
Finn was sinds zondag weer erg onrustig.
Maandag begon het overstrekken weer en nog steeds heel onrustig.
Dinsdag was het weer overstrekken, onrustig veel huilen, weinig slapen.
Woensdag op de crèche ook weer echt pijnaanvallen gehad, onrustig, overstrekken, gillen van de pijn en een zure lucht uit zijn mond.
Donderdag de kinderarts gebeld en gelukkig mogen de medicijnen weer opgehoogd worden (voor de 3de keer).
Finn krijgt nu 3 x per dag 2.5 ml motilium en 2x per dag 2 ml zantac. Hopen dat het nu weer gaat aanslaan want dit is zo zielig voor mijn kleine mannetje!
Over 3 weken hebben we weer een belafspraak. De kinderarts gaf aan dat we dan niet gaan stoppen met de medicatie, wat eerst wel de bedoeling was. Gelukkig maar want ik zag het ook niet echt zitten.
Sorry voor mijn lange verhaal maar moest even mijn ei kwijt.
Liefs Danielle.
P.s. Zal weer wat meer gaan reageren, maar was nogal hectisch hier.
Gisteren heb ik de kinderarts maar weer gebeld.
Finn was sinds zondag weer erg onrustig.
Maandag begon het overstrekken weer en nog steeds heel onrustig.
Dinsdag was het weer overstrekken, onrustig veel huilen, weinig slapen.
Woensdag op de crèche ook weer echt pijnaanvallen gehad, onrustig, overstrekken, gillen van de pijn en een zure lucht uit zijn mond.
Donderdag de kinderarts gebeld en gelukkig mogen de medicijnen weer opgehoogd worden (voor de 3de keer).
Finn krijgt nu 3 x per dag 2.5 ml motilium en 2x per dag 2 ml zantac. Hopen dat het nu weer gaat aanslaan want dit is zo zielig voor mijn kleine mannetje!
Over 3 weken hebben we weer een belafspraak. De kinderarts gaf aan dat we dan niet gaan stoppen met de medicatie, wat eerst wel de bedoeling was. Gelukkig maar want ik zag het ook niet echt zitten.
Sorry voor mijn lange verhaal maar moest even mijn ei kwijt.
Liefs Danielle.
P.s. Zal weer wat meer gaan reageren, maar was nogal hectisch hier.