Medicijnen weer opgehoogd.

Hoi Dames,

Gisteren heb ik de kinderarts maar weer gebeld.
Finn was sinds zondag weer erg onrustig.
Maandag begon het overstrekken weer en nog steeds heel onrustig.
Dinsdag was het weer overstrekken, onrustig veel huilen, weinig slapen.
Woensdag op de crèche ook weer echt pijnaanvallen gehad, onrustig, overstrekken, gillen van de pijn en een zure lucht uit zijn mond.
Donderdag de kinderarts gebeld en gelukkig mogen de medicijnen weer opgehoogd worden (voor de 3de keer).
Finn krijgt nu 3 x per dag 2.5 ml motilium en 2x per dag 2 ml zantac. Hopen dat het nu weer gaat aanslaan want dit is zo zielig voor mijn kleine mannetje!

Over 3 weken hebben we weer een belafspraak. De kinderarts gaf aan dat we dan niet gaan stoppen met de medicatie, wat eerst wel de bedoeling was. Gelukkig maar want ik zag het ook niet echt zitten.

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest even mijn ei kwijt.

Liefs Danielle.

P.s. Zal weer wat meer gaan reageren, maar was nogal hectisch hier.

He Danielle
Jeetje wat naar dat Finn weer zoveel last heeft... Lijkt me erg naar als je kindje zoveel pijn en last heeft en je er maar weinig aan kunt doen.
Gelukkig dat ze de medicatie ophogen ik hoop voor jullie dat het helpt.
Gaat het drinken uit de fles wel nog goed? En hoe gaat het op het KDV?

Goedenacht.
groet Eva

Hoi Eva.

Ja is echt heel erg naar. Zit zelf vaak met tranen in mijn ogen als Finn weer een pijnaanval heeft.

De fles gaat nog super goed gelukkig:)
Ik kolf wel bijna elke voeding af omdat ik te bang ben dat hij weer de fles gaat weigeren. Ti's wel een heel gedoe maar dat hebben we er voor over. Wil wel proberen om 1 voeding per dag weer de borst te gaan geven.

Op het Kdv gaat het goed. Hij slaapt wel weinig, maar dat is thuis ook. Als hij wakker is is hij wel heel goed te pas (als hij geen last van zijn reflux heeft dan) en geniet van alle aandacht van de kindjes en leidsters.
Roan en Finn zitten bij elkaar opde groep en beide kids vinden het erg leuk! Finn toverd gelijk een big smile op zijn gezicht als hij Roan ziet, zo lief!

Slaap lekker.

Liefs Danielle

Hey Daan,

Wat vervelend dat Finn weer zo'n last heeft!! Lijkt me ook echt verschrikkelijk om je kindje zo te zien, maar ik vind dat je er erg goed mee gaat. Petje af hoor!

In ieder geval fijn dat hij nog steeds goed uit de fles drinkt en dat het goed gaat op het kdv!

Sterkte met Finn en hoop dat de medicijnen weer aan slaan.

Liefs Kim en een dikke knuffel van Lars

Thanxs Kim en Lars:)

Als hij geen last heeft is hij ook echt super vrolijk en blij gelukkig.
Idd fijn dat de flessen goed gaan!

De medicijnen moeten uiterlijk maandag aanslaan anders bel ik weer naar de k.a.

Knuf van Finn en mij!

Hey Daan,

Wat rot zeg, dat Finn weer zo'n last heeft. Het leek beter te gaan he..
Goed dat je t weekend aankijkt en anders maandag weer aan de bel trekt! Gelukkig is hij als hij geen last heeft vrolijk en blij. Het lijkt me zo ontzettend zwaar ook voor jou als moeder...

Sterkte!! Ik hoop dat t ophogen meteen zal helpen!

Liefs Brigitte

Wat rot dat weet dat Finn pijn heeft... :(
Slaan de medicijnen inmiddels al wat meer aan? En laat je t weten of ze aanslaan?

Succes ermee, ook voor jezelf er naar om met een kindje met pijn te zitten...

xx

Thanxs dames!

Ti's idd heel erg zielig. Dat gegil gaat je echt door merg en been!
De medicijnen slaan nog niet aan:-(
We hadden vanmiddag kraam visite, Finn heeft 15 minuten geslapen daarna weer ontroostbaar, bah!

Op dit moment slaapt hij bij mij, recht op. Dan heeft hij het minste last. Hoop dat hij een paar uurtjes kan slapen zo, hij is zoooo moe.

Liefs Daan

Terug
Bovenaan