medicijnen

Hallo iedereen,

Graag zou ik willen weten of er meiden zijn die net als mij een hele tijd medicijnen hebben gebruikt (en daarmee gestopt zijn), waardoor het onverstandig is geworden om binnen een maand of 8 zwanger te raken.
Ik heb namenlijk 2 jaar medicijnen gebruikt en omdat dit volgens mijn ha nog niet uit mijn bloed is, is het volgens hem onverstandig zwanger te raken.
Maar de wens is er wel?

Iemand ervaring? Laat het me weten, a.u.b.

Groetjes anoniem.
 
hallo anoniem

ik heb zelf 4 jaar medicijnen gebruikt waardoor ik niet meer ongi werd (zaten erg veel hormonen in). ik ben nu sinds eind juli/begin augustus gestopt en we zijn meteen begonnen met "kindjes krijgen".
mij is niet verteld dat dit niet goed zou zijn (ik sta al 7 jaar onder behandeling bij de gyn) anders was me dat wel verteld.
ik denk dat je je toch beter kunt houden aan wat de ha zegt, hij zegt het vast niet voor niets....
stel dat je wel zwanger wordt voor die tijd krijg je dadelijk misschien een kleintje met afwijkingen door je medicijn gebruik.
ik weet dat het moeilijk is omdat je NU graag aan kinderen wil beginnen, maar wat een ha zegt zou ik wel zwaar opnemen.
succes
xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan