Medicijnen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

vraagje:
zijn er meiden, die nu ze besloten hebben om zwanger te worden, medicijnen/tabletten of iets dergelijks innemen?  ik bedoel dan iets om je vruchtbaarheid op te krikken.
Foliumzuur slik ik nog niet, ben in november gestopt met de pil.
Heeft iemand advies voor me?
Ben gisteren, de dag voor mijn vakantie ongi geworden na 13 dagen overtijd te zijn.
Dus ik ben best wel  sjaggie aan de vakantie begonnen.

Als ik nu zwangere vrouwen zie dan vraag ik me af van hoe doen ze dat....
waarom lukt het bij ons niet....

zo ook even mijn hart gelucht.

voor alle zwangeren proficiat en de  anderen, succes ik zal ook voor jullie duimen.

gefrustreerd babytje  

Ik zou nu al wel beginnen met foliumzuur.
Je lichaam heeft dat meteen nodig als je bevrucht bent.
Het kan geen kwaad omdat langer te slikken.
Je kunt het ook gewoon de gehele zwangerschap door slikken (gravitamon)
Succes!!
Groetjes Mikkie 16wk

Hoi Babytje,

Ik slik al sinds november foliumzuur. Wij wilden eind december voor het echie gaan, maar aangezien mijn cyclus toen net wat langer duuurde (door tijdelijke stress) startten we eigenlijk pas in januari met het echte klussen. Inmiddels nog niet zwanger en al die tijd netjes ddorgeslikt. Sinds twee maanden gebruik ik nu ook een multivitamine voor vrouwen die zwanger willen worden, al zijn of borstvoeding geven. Hierin zit ook de juiste hoeveelheid foliumzuur verwerkt, dus dat is makkelijk. Ik gebruik het van Solgar (te koop bij reformzaken etc.) en het heet Prenatal Nutrients. Kost 21, 35 voor twee maanden.

Ik heb morgen mijn nod en als het deze ronde weer niet raak is ga ik tarwekiemolie gebruiken. Dit schijnt goed te zijn voor de hormonen om ze weer in balans te krijgen. Dat kun je via internet bestellen, maar er zijn ook capsules bij de drogist te koop (w.o. eigen merk).

Succes ermee!

Groetjes,

Tammy

P.S. Er wordt geadviseerd om twee weken voor de bevruchting al met foliumzuur te beginnen, zodat er voldoende voorraad is als je zwanger wordt. Ik zou daar idd à la minuut mee gaan beginnen, hoor...

hoi,

ook ik slik foliumzuur.
al vanaf juli ' 05
ze raden het ook aan om er mee te beginnen als je gaat proberen kinderen te krijgen.
verder neem ik geen tabletten in.
en mijn eetpatroon is ook onveranderd.

suxes

Ha

Natuurlijk zo ik beginnen met foliumzuur, verder gebruik ik gewonen vitamine, volgende de tuindrogist was dat meer dan genoeg als je een gezond eetpatroon heb en niet te veel stress ect.

Ik denk altijd maar er zijn mensen genoeg in deze wereld die zonder dat allees zwanger worden. Natuurlijk is het beter, dus wel op je eetpatroon denken.

groetjes Chandra

bedankt voor jullie reacties.

Ik ga maar beginnen met foliumzuur.
Dus verder hoef je geen vitamine te slikken?

babytje

Terug
Bovenaan