Medicijnen

Kom net van de huisarts. Ben 5 weken, maar ongeveer 1 week na de bevruchting heb ik een operatie gehad, met de daarbij behorende medicatie (Morfine enzo). Maak me dus behoorlijk ongerust. Hij heeft me doorgestuurd naar de Gyna. A.s. woensdag kan ik al voor een gesprek en hij kan misschien voorzichtig al kijken, maar daar moet ik me nog niks van voorstellen zij ze. Tjonge jonge, wat kan een zwangerschap toch een zenuwachtig iets zijn. Ik hoop maar dat dit keer alles goed is en blijft (is m'n 2e. 1e is mis gegaan zonder reden).
Hebben jullie ervaring met zware medicatie en zwangerschap?
 
ik weet niet wat je verstaat onder zware medicatie. ik slik de hele zwangerschap antidepressiva door.

als je vruchtje er niet tegen kon (die medicatie) was het denk ik al vanzelf afgekomen.
een zwangerschap hoeft helemaal niet zenuwachtig te zijn hoor, je doet het je zelf aan (wel begrijpelijk misschien).
maar je moet je proberen te ontspannen, het komt hoet het komt, je hebt niks te zeggen het lot bepaald.
ik hoop het beste voor je.
veel sterkte
 
Ik heb o.a. 5 morfine-spuiten gekregen. Ik voel me op zich vrij rustig. Rustiger dan bij m'n vorige zwangerschap. Die ongerustheid bleek toen helaas gegrond. Dat ik me niet prettig voel komt eigenlijk door m'n partner. Hij zit er zo vreselijk mee in z'n maag joh. Tja, kan er toch niks meer aan veranderen ja toch. He, bedankt voor je reaktie en ga me zeker wat meer ontspannen. Vooral na het bezoekje aan de gyna. a.s. woensdag :)
 
Terug
Bovenaan