medicijngebruik?

hallo,

ff een vraagje, als jullie last hebben van hoofdpijn/buikpijn of iets anders, nemen jullie dan een pijnstiller of houden jullie er altijd rekening mee dat je zwanger zou kunnen zijn??

ik neem eigenlijk alleen wat de week na mijn ongi, verder niets.
heb namelijk af en toe errug last van migraine....maar ik kan moeilijk tabletten slikken...aleve gaat wel en 1 is voldoende, maar ja wat als je na je vruchtbare periode bent....

ik durf dan nix te nemen...en jullie??
heb nu namelijk weer giga hoofdpijn.....maar nod op 21 juni he!!!
vanavond maar vroeg naar bed!! haha

xx kimpansee
 
Ik neem eigenlijk nooit pijnstillers in maar dat deed ik ook niet voor ik stopte met de pil.
Nu heb ik niet zo heel vaak last van hoofdpijn en buikpijn enzo maar al heb ik er heel veel last van dan stel ik het ook steeds uit omdat ik denk dat het toch zo over is. Maar dit verschilt natuurlijk wel van persoon tot persoon.

Ik heb het wel met alcohol.....
Heb er helemaal geen moiete mee om het te laten staan met tijdens mijn ongi en de tijd tot ong. mijn eisprong drink ook wel alcohol. Zo valt het ook niet op voor de omgeving ;-) En natuurlijk ook lekker tijdens een feestje.
Maar zo gauw ik rond mijn vruchtbare periode zit dan drink ik geen druppel meer. Misschien dus te vergelijken met pijnstillers.....

greets Tika
 
Ik heb het toevallig een poosje geleden gehad met een ontsteking in mijn schouder. Ik had nog naproxen thuis liggen ,maar heb voor de zekerheid de ha-post gebeld. En dat was maar goed ook, want zulke pijnstillers (aleve enz) kunnen dus echt gevaarlijk zijn hoor! Zij adviseerden me als het echt niet ging paracetamol, maar dan wel zo weinig mogelijk. Vooral in het allereerste begin van de zwangerschap kan het extra schadelijk zijn schijnbaar. Kijk goed uit! Liefs, Anke
 
Terug
Bovenaan