medicijngebruik?

hallo iedereen,

ik had een vraagje voor iedereen, als jullie ergens last van hebben bijv hoofdpijn, buikpijn of iets anders. nemen jullie dan "gewoon" een pijnstiller, of houden jullie er altijd rekening mee dat jullie wel eens zwanger konden zijn???

ik neem bewust niets, alleen de week na mijn ongi kan ik wel eens 1 aleve nemen als ik barstende koppijn heb.

zijn jullie daar ook mee bezig? dat je daar bewuster over nadenkt?

xx kimpansee

Hai Kim,

Ik heb op dit forum gelezen dat Mother Nature ons ook wel 'ns toelacht en dat er in de 1e maand van een mogelijke zwangerschap bij een vrouw nog niets (geen schadelijke stoffen) aan de foetus wordt doorgegeven. Vrouwen weten nl. altijd pas op het moment dat ze niet meer ongi zijn ze mogelijk zwanger zijn. Dus pas vanaf maand 2 kun je daar dan ook pas rekening mee houden. Handig hè?!

Een enkele aleve o.i.d. hoeft dus ook geen 'probleem' te zijn.
Dus daarom geen lekkere roseetjes e.d. laten staan hoor meiden! Gewoon van genieten en misschien lukt het dan nog wel sneller ook!

groetjes, Suus

Ik neem ook gewoon een asperine hoor (tenzij ik denk dat ik zwanger ben) en op zn tijd een heerlijk wijntje etc
Anders had ik al bijna 2 jr dit niet kunnen doen en er bestaat ook nog zoiets van LEVEN (naast t graag zwanger willen worden) Je kunt er ook nog te fanatiek mee bezig zijn en dit lijkt me ook niet goed!!
Trouwens bij mn zoontje (ik heb dus 1 prachtig kindje) wist ik pas met 8 weken dat ik zwanger was, heb toen ook wel wijn gedronken en een paar x asperine geslikt en hij heeft er niets aan over gehouden!!!
Misschien heb je hier wat aan!

Leuke naam heb je trouwens Kimpansee, echt goed bedacht, lachen.
Groetjes pluk

Vooral doen hoor! je niet lekker voelen lijkt mij ook niet goed voor een eventuel baby. Bovendien is van veel dingen helemaal niet bewezen dat ze schadelijk zijn tijdens je zwangerschap. Ook een wijntje per dag kan helemaal geen kwaad.

groetjes Bo

Hoi kimpansee,

Ik ben nu dus ook al 17 maanden gestopt en in het begin nam ik echt niks wat je niet mag hebben als je zwanger bent. Maar dat duurt zo lang. Nu neem ik ook het e.e.a. hoor. Kun je alles wel laten staann. Die tijd komt nog wel dat we helemaal niks meer mogen!!!

suc6 Ang...

Terug
Bovenaan