medische bevalling

hey dames,

ik heb een vraag wie heeft er ervaring met een medische bevalling?
eergisteren bij de controle te horen gekregen dat door een zeer slechte start van mijn zoontje ik vanaf 36weken onder controle kom bij de gynaecoloog en ik dus een medische bevalling krijg.

bij mijn zoontje ben ik thuis begonnen en uit eindelijk naar het ziekenhuis gegaan omdat de ontsluiting niet vorderden en ik in een weeenstorm zat. maar dat is gewoon poli klinisch geweest wel 72uur gebleven omdat mijn zoon op neonatologie lag.

 
Ik ben in een geboortecentrum bevallen maar na de bevalling bleek ik een fluxus te hebben, door weeenstorm ging het te snel vodor mijn lichaam en kwam de placenta niet goed genoeg los.
Toen gelijk naar t medischgedeelte in het ziekenhuis. Een volgende keer wordt het ook een medischebevalling.

Zodra je bevalling begint-of je wordt ingeleid ga je naar t ziekenhuis.
Ik denk dat je gewoon in een ziekenhuis ligt en dat de dienstoend gyn- verpleegkundige etc regelmatig bij je checken hoe het gaat. Op het moment da je bevalling echt begint zullen ze je begeleiden op je kindje geboren te laten worden.
 
ze houden het goed in de gaten op de ctg dan. En grijpen eerder in. Dus als dan de hartslag met het persen naar beneden gaat, knippen ze je gelijk in en wachten het niet af. Ik zou zeggen, een stuk relaxter voor jou. Dan hoef je je daar niet zoveel zorgen om te maken. Mocht ik nog zwanger raken van een derde, wordt het sowieso weer een ziekenhuisbevalling.
 
Terug
Bovenaan