Medische indicatie

hoi hoi,

vanmorgen de eerste keer moeten melden bij de gynocoloog. hartje gehoord en de bevalling door genomen. vanwege mijn astma is er besloten te bevallen op medische indicatie.

ik ben nu 23 weken en 4 dagen.
 
Hey larissa, dan zal ik dat ook misschien wel moeten. Ik heb ook astma en nu ik zwanger ben heb ik er ook veel meer last van... Al hoop ik persoonlijk op een thuisbevalling. Vriendlief heeft liever een zh bevalling... Ik ben pas 16w2d. Dus we hebben nog ff!

Liefs kim
 
ik heb nu pulmicort en brycanyl. die mogen nu. ik had eerder ook oxsis12 en later symbicort. maar die mogen niet nu... ik puf nu wel 3 x per dag...

ik heb ook een neusspray met pulmicort erin maar die gebruik ik nu ff niet. moet ik eigenlijk wel doen maar ja....

en jij dan?????

 
He meiden,

Heb ook astma en gebruik Novclizer en heb bijna geen klachten!
Normaal veel meer wellicht een idee?
Ventolin bijna nooit meer nodig zo fijn!

Liefs Pupke
 
Hallo dames,

vandaag wilde ik ook eens kijken op het deel 'zwanger zijn' ondanks dat ik nog bij onderdeel 'zwanger worden' hoor.

Nu ik dit zo lees, tja.... wat is dan beter? Aangezien ik begin deze maand iets las over baby's die minder allergisch zijn bij thuisbevalling en dit heeft ook de toepassing bij astma.

http://www.medicalfacts.nl/2011/11/03/minder-kans-op-allergie-en-astma-na-thuisbevalling/

Even een linkje naar het artikel.

Succes allemaal.
 
Terug
Bovenaan