Medische indicatie

hoi hoi,

vanmorgen de eerste keer moeten melden bij de gynocoloog. hartje gehoord en de bevalling door genomen. vanwege mijn astma is er besloten te bevallen op medische indicatie.

ik ben nu 23 weken en 4 dagen.

Hoi en wat vind je er van dat je medische geindiceerd ben. Mij lijkt het wel even fijn, wij zitten soms wel te duppen over thuis of poli klinische bevallen, als wij medische worden,dan wordt de knoop gewoon doorgehakt. Maar kan mij voorstellen dat als het echt gebeurt het dan wel weer anders voelt

x yvonne

hoi hoi

wat vind je er idd zelf van?
wij hebben naast thuis en ziekenhuis ook een zotel om te kiezen.
ik wil juist absoluut niet thuis bevallen, in die kamer hoop ik nog vele jaren een goed liefdesleven te hebben en dat zit er anders niet meer in

ik hoop het zotel maar de vorige keer werd het toch het ziekenhuis, afwachten maar

Ik ga naar het kraamhotel, dat ligt aan het ziekenhuis vast. Dus op het moment dat er medische issues zijn kan ik meteen door verhuizen naar de afdeling aan de overkant.
Wij willen ook niet thuis bevallen, mijn man denkt niet meer in zijn bed te kunnen slapen bij het idee dat ik daar heb liggen kramen. En zelf vind ik het ook wel fijn met mijn te hoge bloeddruk verleden dat ik als het moet snel in het ziekenhuis kan zijn.
Spannende tijden allemaal he! Waar we eerst nog uitkeken naar de 20 weken echo zijn we nu al in gesprek over de bevalling! Time flies :D

hoi, ik heb ook een medische indicatie ivm met de grote van mijn laatste zoon. maar moet er nu ook even niet aandenken om thuis te bevallen n.a.v mijn laatste bevalling. sta er niet om te springen maar het is even de beste keus maar er gaat niks boven thuis bevallen! heerlijk eigen bed, en douche en mijn seksleven lijdt daar niet onder hoor!! hah

Wij wouden al in het ziekenhuis bevallen.
Dit vanwege het feit dat het onze eerste is en wij binnen de familie veel hebben gezien wat thuisbevalling werd maar toch met ambulance naar ziekenhuis werd gestuurd na bevalling vanwege ademhaling van de kleintjes. Daarnaast vind mijn vriend het inderdaad niet fijn in ons eigen bed en aangezien wij 10 minuten bij het ziekenhuis vandaan wonen en ruim half uur bij kraamhotel was de keuze al snel gemaakt.

ja inderdaad eerst allemaal uit gekeken naar de 20 weken echo en nu naar bevalling aan het werken zijn.
spannend allemaal, weet ook niet wat ik ervan moet verwachten

Terug
Bovenaan