medische voeding

Mijn zoontje, 5mnd, krijgt sinds zijn tweede week nutramigen. Een speciale, zeer voorverteerde voeding en uiterst hypoallergeen.Hij heeft een koemelk-soya intolerantie en heeft al maanden last van obstipatie en krijgt daarom ook nog 2x 6 ml. lactulose per dag. Hij krijgt sinds een week fruit en groentenhapjes en weigert ineens totaal die nutramigen. (is ook te zuur om te eten als je het mij vraagt..) Maar daar zitten alle voedingsstoffen in die hij nodig heeft. Hoe we het ook 'verstoppen', hij proeft het meteen en weigert verder te eten. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Help!
 
mijn naam is ook petra...
ik kan je niet helpen maar het is voor mij een heel herkenbaar probleem.
onze dochter danique is nu 7 mnd oud
en ze krijgt pepti 2 ivm een koemelk allergie.ze is tegenwoordig aardig exceem vrij alleen weigerd nu dus ook de melk alleen als we er wat limonade in doen wil ze wat drinken(ook niet veel hoor) wat ik wel weet is dat wanneer babys allemaal andere smaakjes
te verteren krijgen,zij eigelijk liever
dat eten.
dat was met danique ook,heb je die fles voeding zelf wel eens geprobeerd het is vreselijk zuur en het stinkt,ik zou het ook niet meer moeten.
mischien zou je over moeten gaan op pepti
dat is ook speciaal voor koemelk en soya
allergie!ze hebben mij het advies gegeven om toch door te gaan,ze krijgen vanzelf honger/dorst,ik vind dit advies
ook erg moeilijk.
je kan me mailen.
mhovestad@wanadoo.nl
 
Terug
Bovenaan