Mee gluren?? Test positief of indroogstreep?

<p style="text-align: right;">Hi, Had gisteren nog een topic dat ik mij raar en zwanger voelde..  Had 7 a 8 dagen voor nod getest (dom i know) en zag vandaag op die test een heeeel licht roze streepje vandaag (was dik en roze). Ik moest afgelopen nacht ook wel 20x naar de wc. Nu zit ik ongeveer 5 a 6 dagen voor nod. Mn cyclus is rond de 32 a 33 dagen. Net weer even een test gedaan van dr professional (etos)  Is ie nou positief of verbeeld ik dat? https://myalbum.com/album/UBqHqpYJsriQ</p></p>

Ik zie n streepje hoor. Maar omdat je ver voor je nod zit moet je altijd voorzichtig zijn met testen. Anyway, ik duim dat die streep overmorgen dikker is!

Hoi Izzy,
Ik zie ook een streepje. Voorzichtig gefeliciteerd!! Komende dagen kijken of het streepje oploopt :)

Thanks meiden! Bij mn zoontje testte ik ook 6 dagen voor nod positief en is alles goed gelopen gelukkig! Ik weet dat het niet slim is maar de onzekerheid maakt je gek ?

Ik zie hem ook. Had zelf ook hele dunne streep zelfs toen ik overtijd was. Had ik extra vroege testen maar die sloegen amper uit duper frustrerend. Blijven testen aankomende dagen ✌️ good luck!!

Terug
Bovenaan