mee kijken ?

<p>goeiemorgen allemaal</p><p>zouden jullie meschien mee kunnen kijken </p><p>normaal gesproken zou de ovulatie test even donker moeten zijn als de controle streep alleen dat is die niet </p><p>zou de 19de een posetieve test zijn</p><p>heb helaas geen foto van de 18de maar die is nog even licht als die van de 17de </p>

Mij lijken ze allemaal niet positief. Ook erg dunne streepjes, houd je ze wel lang genoeg in de urine? In en potje houden is misschien handiger als je dat niet al doet dan weet je zeker dat er genoeg urine opgenomen wordt. 
Dag hoeveel van je cyclus ben je begonnen met testen? 

ik deed ze al in een potje gedurende 20 sec zoals op de beschrijving ik ben op dag 11 begonnen met testen en een ciclus van 27 dagen 5 feb zou me nod zijn 

Heb je ervoor ook ca 4 uur niet geplast en weinig gedronken? Dan is je urine namelijk geconcentreerder. 

Misschien heb je een late eisprong. Ik dacht ook eens dat ik hem gemist had maar toen (en vaker) was deze pas op dag 17. Dag 15 nog net zo licht als bij jou, 16 iets donkerder en dag 17 her zelfde als de controlestreep. Dag 18 weer een stuk lichter. 

Dus misschien toch nog even doortesten? Toen ik wist dat mijn eisprong vaak pas dag 15-17 was begon ik de cyclus erna ook pas op dag 12 of later te testen, anders zo zonde van het geld haha.

Mocht je je piek niet kunnen vinden kun je altijd nog een cyclus de clearblue gebruiken, dan is er geen twijfel mogelijk, je krijgt een smiley of niet. 

Zoals hierboven ook genoemd is de beste manier om een clear blue test te doen die een smiley geeft als het positief is.
Ik testte met de goedkope ovulatietesten en wanneer ik dacht ene piek te zien testte ik met de dure clear blue. 

Terug
Bovenaan