Mee kijken?

<p>Hallo dames, Ik word normaal altijd op de 1e van de maand ongesteld. Voor die tijd heb ik geen klachten, als gevoelige borsten bijv.  En nu wel! Althans, bij aanraken zijn ze wat gevoelig. Nu heb ik een vroege test gedaan en ik zie een heeel licht streepje.  Is het bedrog of denken jullie er ook zo over?  Foto in reactie </p>

Ik zie helaas echt niks. Hoewel nu ik nog eens kijk, lijkt op de normale foto wel heeel licht iets te staan ja.. Misschien over een paar dagen nog eens proberen!

Oef, deze is nog wel heel licht. Ze zeggen inderdaad streep is streep, maar ik zou toch over een paar dagen nog eens testen om te kijken of de streep dan duidelijker is voordat ik er vertrouwen in zou hebben. Hopelijk is dit toch alvast een eerste goed teken!

[quote quote=10453945]Oef, deze is nog wel heel licht. Ze zeggen inderdaad streep is streep, maar ik zou toch over een paar dagen nog eens testen om te kijken of de streep dan duidelijker is voordat ik er vertrouwen in zou hebben. Hopelijk is dit toch alvast een eerste goed teken![/quote]
Ja het is amper een streep. Ik zal over een paar dagen weer eens testen. Kan ik meteen door in de flow, onze dochter is 9 maanden ?

[quote quote=10453930]Ja ik zie een streep.. je kunt beter de action early test halen en die morgen doen. Die zag ik teminste beter. Nog eventjes geduld en dan weet je t zeker.[/quote]
Helaas is de action nu al dicht, maar bedankt voor de tip 

[quote quote=10453930]Ja ik zie een streep.. je kunt beter de action early test halen en die morgen doen. Die zag ik teminste beter. Nog eventjes geduld en dan weet je t zeker.[/quote]
ik heb net die van action gehaald maar daar zie ik helemaaal niks ?

Terug
Bovenaan