mee leven met patiënt

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi, ik had gisteren 24u dienst en kwam er vanmorgen om 07.00u uit. ik werk nml op de ambulance. Nu moest ik gistrenavond door de sneeuw een patiënt naar het ziekenhuis brengen. Dit gebeurde onder spoed. Mw was 30 weken zwanger en de bevalling zette al in. Ik had zo met haar te doen. Misschien omdat jezelf ook zo bezig bent om zwanger te worden. Zelf was ze erg spraakzaam tussen de weeën door. Bracht haar na de verloskamer waar ik straks hopenlijk ook mag liggen. Dit is nml in het ziekenhuis waar ik geopereerd ben om zwanger te worden. Best wel raar om daar nu zo te lopen. Je komt er door me werk wel vaker maar vannacht was het toch anders.Mijn nod is 9 maart. Ik hoop zo dat ik dan niet ong. word. Maar dat is een wens wat we allemaal hebben. Ben blij dat ik dit hier ff kwijt kon. Iedereen heel veel succes en hopen dat t snel raak is. Groetjes Barbara xxx

Ha Barbara,

Ik kan me er iets bij voorstellen, juist omdat je er nu zo bezig mee bent. Kan je jullie wens tegenover collega's dan wel voor je houden dan? Dat lijkt me nog moeilijker...
Nog even wachten tot de 9de. mijn nod is 10 mrt. Hopelijk blijven ze uit...
Groetjes en succes,
J

jeetje zeg

wat vervelend voor je

probeer je zelf zo veel mogelijk rustig te houden

en ga niet te veel op die datum hopen

want je krijgt telkens weer een klap

ik heb echt met je te doen

ben zelf ook aan het proberen zwanger te worden

en heb een soort gelijkbare situatie meegemaakt

succes en ik duim voor je de 10de

ik hoor het vast nog wel