mee naar stage

vanaf vandaag mag alicia op de woensdag en vrijdag mee naar stage met mij! op donderdag zijn we al met 13 kids dus is dan iets te druk!
morgen is het feest dus dan mag ze voor 1 keer op de donderdag! ben benieuwd hoe het zal verlopen!!

Heb je haar dan idd ook op e eigen groep? Ik zou fedde niet mee kunnen hebben ik word dan te veel afgeleid.
Ik had hem vorige week even voor twee uur mee. Het eerste uur stond ik alleen op de groep. Toen hebben mijn vaste collegas hem neegenomen op mijn eigen groep, maar toen mistte ik hem al omdat ik wist dat hij daar was.
Als ik gewoon aan het werk ben hen ik daar geen laat van.

Ik hoop dag jij dat gevoel niet hebt of dag het je stage beïnvloed ofzo.

nou wij hebben maar 1 groep haha
en het is een kinderdagverblijf die heel erg gericht is op de band tussen ouders en kind. ik ben dan ook de enige die alicia verzorgt. daarbij heb ik van nog 2 andere baby's de verantwoordelijkheid hun te verzorgen!

Even nieuwsgierig Kelly? Hoe doen ze dat bij jullie? Zich richten op de band tussen de ouders en het kind?
Alleen jij bent er als ouder bij neem ik aan?

Grtjes Annemiek

ja voor alicia was ik de enige. maar we hebben ook een man en vrouw die op dezelfde groep staan en die kids mogen ook mee dan. het kinderdagverblijf wil graag dat de band tussen ouders en kind zo goed mogelijk is. en daar doen hun aan mee door het kind mee te nemen.

maar het ging helemaal geweldig vandaag! ze heeft heerlijk gegeten en geslapen en hele dag niet gehuild!

Terug
Bovenaan