mee of niet?

A

Anoniem

Guest
Even een hele rare vraag misschien, ik heb morgen een crematie van mijn vriend zijn oma. Wat vinden jullie kan ik Jim (4,5mnd) meenemen of kan ik beter voor oppas zorgen? Graag jullie mening. Alvast bedankt.

Hoi,

allereerst gecondoleerd. En sterkte morgen.

Ik zou mijn kindje lekker naar een oppas brengen. Stel je voor dat je daar zit en je kleine begint te huilen. Ik denk dat je je dan behoorlijk opgelaten voelt.

Groetjes van marloes

Hoi

Ook ik condoleer je eerst.

Verder ben ik het met Marloes eens.Laat de kleine maar lekker bij de oppas.
Ik heb een soortgelijk geval meegemaakt.Joyce was toen2 maanden oud en voor het eerst liet ik haar bij de oppas.Het nadeel vond ik wel dat ik tijdens de plechtigheid last had van lekkende borsten,maar daar kon ik ook niets aan veranderen als Joyce er wel bij was.Je gaat niet voeden in de kerk.

Groetjes Jessica

ook gecondoleerd.

Ben het inderdaad met de anderen eens. Het is beter te zorgen voor oppas.

Ik heb het ook gehad een begrafenis toen Merel net 7 weken was.
Voor het kind heeft het totaal geen meerwaarde en je zult inderdaad net zien dat hij besluit het tijdens de plechtigheid op een ontroostbaar krijsen te zetten.
Ik denk verder dat familie er begrip voor op kan brengen als je eerder weggaat omdat je moet voeden of kolven

allereerst gecondoleerd!!

ik zou je kleine bij de oppas brengen ..ook om dezelfde redenen als hierboven al geschreven staat.voor jezelf ook wat rustiger.sterkte voor jou en je man!

Hoi allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties.

Ik heb idd maar oppas geregeld, maar ik vind het wel lastig dit word de eerste keer dat er echt iemand op komt passen. Ik had dat liever bij iets minder emotioneels gehad, ben bang dat het een beetje dubbelop word. Maar ja met een huilend kleintje is idd niks een we zijn toch wel de hele ochtend bezig denk ik.

Nogmaals bedankt.
Groetjes Patricia.

Hoi Patricia,

Allereerst gecondoleerd en sterkte morgen. Denk dat je wel een goede keuze hebt gemaakt hoor, die kleintjes voelen drommels goed aan als je onrustig bent etc.en de kans dat ze dan juist onrustig worden en beginnen te huilen is enorm, en dat kun je niet hebben natuurlijk.

groetjes,
xx Roos xx

Goh bekent verhaal

MIjn vriend zijn oma is gister begraven en ik heb een dochtertje van 4,5 maanden.Wij hebben haar niet meegenomen en mijn moeder heeft opgepast.Ik heb ook al een zoontje van net 2 jaar.

Terug
Bovenaan