Meedenken eten baby 8 maand, onzeker

<p>Hoi Allemaal,</p><p>Ik ben best onzeker over het voedingsschema van mijn dochter. Willen jullie eens meekijken en jullie mening of adviezen geven?</p><p>Ze is bijna 8 maand en krijgt nu:</p><p>7 uur fles 180 + 6</p><p>10.30 uur fruithapje</p><p>12 uur 1 boterham met stroop/pindakaas en thee</p><p>15 uur fles 180 + 6</p><p>18 uur avondeten (groente/aardappel/rijst/pasta/vlees/vis)</p><p>18.30 uur fles 180 + 6</p><p> </p><p>Doe ik hier goed aan? moet ik iets veranderen? krijgt ze teveel? </p><p>Groetjes</p>
 
Hoi!
Ziet er helemaal niet gek uit hoor! :) Als je dochter om 1500u de fles niet helemaal leegdrinkt kun je kijken of die fles eraf kan. Verder gewoon zo doorgaan denk ik.
Groetjes, 
Myrthe
 
[quote quote=10138411]Hoi! Ziet er helemaal niet gek uit hoor!  Als je dochter om 1500u de fles niet helemaal leegdrinkt kun je kijken of die fles eraf kan. Verder gewoon zo doorgaan denk ik. Groetjes, Myrthe[/quote]
ik heb juist het idee dat ze die nog echt nodig heeft, gaat ook altijd op.
Zou het dan slimmer zijn om haar die melk bij de lunch naast het brood te doen en dan rond 15 uur een tussendoortje te geven?
 
Prima schema! 
Ik zit op soort gelijk schema. 
Wij hadden eerst flesje bij de boterham maar merkte dat ze niet genoeg aan snack alleen om 15.00 had tot aan avond eten. Dus ik heb gewoon weer flesje om 15.00 maar dan een wat kleinere fles omdat ze toch altijd ergens op de dag nog wat mee snackt met iemand?. 
Succes☺️
 
Klinkt helemaal niet gek wat ze krijgt. Je zou als ontbijt een half bordje pap kunnen geven met een half flesje melk of een boterhammetje bij het flesje. Je zou vanaf nu ook een beetje naturel yoghurt als toetje kunnen geven. Stap voor stap uitbreiden.  
 
Terug
Bovenaan