meedoen aan artikel Kinderen

Voor een artikel in Kinderen ben ik op zoek naar 5 zwangere dames (eerste kind) die graag willen vertellen waarom ze nou juist van de vader van hun kindje een kindje wilde.
Belangrijk dat de dames en hun partner samen met bolle buik op de foto willen in een fotostudio in Amsterdam.
Dus neem contact met me op op tantesjies@hotmail. com. Graag met foto! De details volgen dan. Interview is overigens telefonisch.

Groeten,
Ghislaine van Delden

ik geloof er ook niet zoveel van eigenlijk.
de mensen die voor het blad kinderen werken, hebben toch gewoon een email adres.. wat @ kinderen.nl ofzoiets is?
niet een vreemde hotmail lijkt mij  in ieder geval.

ik vertrouw dit niet echt hoor....

Hoi dames,
Omdat het me leuk leek om mee te werken aan dit artikel, heb ik bij de redactie van Kinderen gecheckt of deze oproep juist was.
Dit bleek zo te zijn. Ghislaine werkt als freelancer voor kinderen, vandaar dat de oproep niet via de site van Kinderen is gegaan en er een hotmail adres gebruikt wordt.

groet Vonni

Nou, dan zal ik zelf ook nog maar even reageren. Ik ben inderdaad freelancer voor het blad Kinderen (kijk maar in de colofon ;-)) en omdat we niet altijd de inhoud van het blad willen 'prijsgeven' doen we wel eens een oproepje op deze manier. Maar nu ik weet dat er ook reacties op komen die het niet helemaal vertrouwen, zal ik er voortaan bijschrijven dat ik als freelancer werk. Misschien is dat duidelijker. Dus eigenlijk bedankt voor de 'tip'. Zo kom ik toch verder! En mocht een van jullie interesse hebben? Ik heb nog dames nodig voor het artikel...

Groeten,
Ghislaine
FREELANCER Kinderen

Terug
Bovenaan